تیم های ملی برزیل و آرژانتین در دیداری دوستانه در ملبورن استرالیا به مصاف هم رفتند که آرژانتین به یک گل پیروز این مسابقه سنتی شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های ملی برزیل و آرژانتین در دیداری دوستانه در ملبورن استرالیا به مصاف هم رفتند که آرژانتین به یک گل پیروز این مسابقه سنتی شد.این دیدار با یک دقیقه سکوت با دلیل حوادث تروریستی لندن که 2 استرالیایی در آن حصور داشتند و در حضور 95 هزار تماشاگر برگزار شد.
 
تیم ملی آرژانتین که در این دیدار خورخه سمپائولی سرمربی جدیدش را برای نخستین بار روی نیمکت داشت ، در نیمه نخست بازی برتری را به نمایش گذاشت و با در اختیار رفتن توپ و میدان برزیل را تخت فشار گذاشت تا اینکه در آخرین دقیقه از نیمه نخست به گل برتری رسید. سانتر دیماریا روی دروازه برزیل را اوتامندی با ضربه سر به تیر دروازه کوبید و در برگشت مرکادو در یک قدمی دروازه توپ را وارد دروازه خالی وورتون کرد.
 
در نیمه دوم آرژانتین عقب کشید و برخلاف نیمه نخست برزیل که در این بازی نیمار، مارسلو و دنی آلوز را در اختیار نداشت،  صاحب توپ و میدان بود که البته نتوانست از آن استفاده کند. جدی ترین موقعیت گل این نیمه بزیلی ها از دست دادندو خسوس که با دریبل دروازه بان آرژانتین به دروازه خای رسیده بود توپ را تیر دروازه کوبید در برگشت نیز شوت محکم ویلیان باز هم به تیر دروازه خورد تا برزیل با بدشانسی به گل نرسد.
 
این مسابقه در نهایت با همان یک گل به سود آرژانتین به پایان رسید تا سمپائولی در نخستین تجربه اش روی نیمکت این تیم پیروز شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار