استاندار کردستان گفت: اقوام کُرد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در طول دفاع مقدس همواره به کشورمان وفاداری خود را به ثابت کردند و اقدام برخی مزدوران برای ایجاد ناامنی در کشور ربطی به این قوم ندارد.

داعش علاوه بر ایجاد ناامنی به دنبال تفرقه‌افکنی در ایران استعبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حادثه تروریستی تهران و بازداشت عاملان این حادثه در نقاط مختلف کشور اظهار داشت: گروه تروریستی داعش علاوه بر ایجاد ناامنی و اهداف کلی خود به دنبال تفرقه‌افکنی در کشورمان است، مردم باید هوشیار باشند و توجهی به این مسائل نکنند.

وی افزود: گروه تروریستی داعش همواره پیامهای قبل از عملیات خود را به زبان عربی منتشر می‌کرد اما این بار عمدا این پیام را به زبان کردی منتشر کرد تا تفرقه ای میان مردم ایران و احساس بدبینی نسبت به کُردها ایجاد کند چراکه این گروه تروریستی از اقتدار کردها و حضور پرشور آنها در انتخابات مایوس شده بودند.

زاهدی گفت: اقوام کرد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در طول دفاع مقدس همواره به کشورمان وفاداری خود را به ثابت کردند و اقدام برخی مزدوران برای ایجاد ناامنی در کشور ربطی به این قوم ندارد.

استاندار کردستان اضافه کرد: تروریسم پدیده ای بی‌خانمان است و تعلقی به یک قوم، یک دین یا یک مذهب ندارد و در طول تاریخ همه ملت‌ها و مذاهب مختلف، از این پدیده آسیبهای بسیاری متحمل شدند.

وی ادامه داد: ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد هجوم حملات تروریستی واقع شد و انسان‌های بسیاری جان خود را در این مسیر از دست دادند.

زاهدی خاطرنشان کرد: کسانی که در قالب گروهها و سازمانهای تروریستی خون هموطنان خود را با توجیهات سیاسی و دینی و برداشتهای ناصحیح و انحرافی از دین به زمین ریخته اند از اقوام و مذاهب مختلف بوده اند که با کژ اندیشی دست به اعمال بی رحمانه ای زده اند.

استاندار کردستان متذکر شد: ایران از اقوام، پیروان مذاهب اسلامی و سایر ادیان الهی متشکل است و خوشبختانه مردم کشورمان همواره با آگاهی و درک شرایط داخلی و خارجی اتحاد، همبستگی ملی و همدلی خود را در برابر توطئه های قدرتهای استعمارگر حفظ کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
درود بركردهاي ايران
آخرین اخبار