مهاباد؛

اعزام بیش از 2 هزار نفر به حج تمتع در آذربایجان غربی

مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: زائران در قالب 16 کاروان به سفر حج مشرف خواهند شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،محمد ندیری مدیر حج و زیارت استان در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: وی افزود: بیشترین تعداد زایران از ارومیه با 750 نفر است وکمترین هم مربوط به شهرستانهای نقده واشنویه با 115 نفر است.

وی با اشاره به اینکه مردم در سال جاری شاهد افزایش قیمت در کاروان ها نخواهند بود تصریح کرد: قیمت گروهی کاروان‌ها در آذربایجان غربی حداقل 8 میلیون و 500 و حداکثر 13 میلیون و 500 هزار تومان بوده که در بانک نیز در این خصوص به افراد در نوبت مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان تخفیف داده می شود.

وی مچ بند مخصوص زایران را اقدام جدید سازمان حج و زیارت کشور عنوان کرده و اظهار کرد: این مچ بند ها مجهز به مکان یاب بوده که اطلاعات اصلی هر فرد هنگام خروج از ایران در آن ثبت شده و ازگمشدگی حین سفر جلوگیری می کند.

ندیری با تکذیب شایعه‌ای در خصوص انصراف حجاج بعد از حادثه منا عنوان کرد: مردم نباید به سخنرانی های افراد ناآگاه مبنی بر انصراف حجاج توجه کنند چرا که اعمال حج خارج از مسایل سیاسی است و برای مسلمانان امری واجب بوده که مراجع و مقام معظم رهبری نیز در این خصوص بر لزوم اعزام به حج تاکید دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.