سرپرست تیم سپاهان گفت: قرارداد سینا عشوری هنوز فسخ نشده است و این بازیکن مشکلی برای ماندن در تیم ما ندارد.

محمودی: قرارداد سینا عشوری هنوز فسخ نشده است/ استفاده از بازیکنان جوان در دستور کارمان قرار داردکاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ممنوعیت تراکتورسازی از جذب سه بازیکن آزاد اظهار کرد: فیفا طی نامه ای اعلام کرده که ما اجازه جذب بازکن آزاد نداریم. براین اساس از قانون تبعیت کرده و بازیکنی جذب نمی کنیم. 

وی درباره راهکار تراکتورسازی ممنوعیت از جذب بازیکن آزاد بیان کرد: ما قصد داریم از بازیکنان تیمهای پایه خود در نیم فصل اول استفاده کنیم تا هم پشتوانه سازی برای تیم بزرگسال خود انجام بدهیم و هم لیست نفرات خود را برای فصل بعد تکمیل کنیم. همچنین گل محمدی با بازیکنان جوان به خوبی کار می کند و به طور حتم بازیکنان جوان می توانند در لیگ برتر بدرخشند. 

محمودی درباره وضعیت سینا عشوری تصریح کرد: فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت سینا عشوری از فیفا استعلام گرفته است اما جواب این استعلام هنوز نیامده است. طبق برنامه سینا عشوری را زمانی که از لیست تیم خود خارج کردیم قرار بود شهباززاده را جایگزین وی کنیم اما به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نتوانستیم این جابه جایی انجام بدهیم. همچنین ما با عشوری فسخ قرارداد نکردیم و وی هنوز بازیکن ما است. براین اساس به طورحتم فیفا پیشنهاد ما را قبول می کند و عشوری برای بازی در تیم تراکتورسازی مشکلی نخواهد داشت. 

سرپرست تیم تراکتورسازی درباره وضعیت ایران پوریان و محمد ابراهیمی تصریح کرد: این دو بازیکن مبلغ قراردادشان مشخص است و مشکلی برای تمدید قراردادشان وجود ندارد. 

محمودی درباره وضعیت فرزاد حاتمی و خالد شفیعی عنوان کرد: هر دو این بازیکنان در مسافرت بودند و طی تماس با آنها پیگیر تمدید قراردادشان با باشگاه شدیم و تکلیف این دو بازیکن طی روزهای آینده مشخص می شود. 

وی درباره وضعیت اردوی تراکتورسازی عنوان کرد: طبق برنامه قرار است اردوی آماده سازی برای فصل آینده در داخل یا خارج از کشور برگزار کنیم اما هنوز این موضوع مشخص نشده است. سفر گل محمدی به ترکیه شخصی بوده است و ارتباطی به هماهنگی برای تشکیل اردو در این کشور ندارد. البته شاید گل محمدی در ترکیه از چند زمین تمرین بازدید کرده باشد اما اطلاعی از این موضوع ندارم. 

محمودی درباره وضعیت دستیاران گل محمدی تصریح کرد: گل محمدی هنوز گزینه های دستیاران خود را به باشگاه معرفی نکرده است تا اقدامات لازم برای عقد قرارداد با این مربیان انجام بدهیم. 

سرپرست تیم تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه قرار بود تمرینات تیم از بیستم خرداد ماه شروع شود اما تمرینات به علت تعویق یک هفته ای برنامه مسابقات سازمان لیگ از روز 27 خرداد ماه آغاز می شود و تا آن زمان لیست بازیکنان و کادر فنی تکمیل می شود. 

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار