مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: اهل ریخت و پاش در نقل و انتقالات نیستیم و به دنبال بازیکنانی می رویم که به کار ما بیایند.

شکری:اهل ریخت و پاش در نقل و انتقالات نیستیم/در لیگ هفدهم بدون استرس بازی های مان را انجام می دهیمرمضان شکری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره شرایط تیم سیاه جامگان در فصل نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت: سیاه جامگان تا به امروز در امر نقل و انتقالات  عملکرد خوبی داشته است و به اهدافی که مدنظرمان بوده دست یافته ایم.
 
وی افزود: البته قرار است تا پیش از شروع تمرینات مان با بازیکنانی که مدنظر میثاقیان هستند وارد مذاکره شویم و پس از تمدید و جذب این بازیکنان، با تمام نفرات راهی اردوی ترکیه شویم. ضمن اینکه دیدارهای تدارکاتی در ترکیه سبب افزایش هماهنگی بین بازیکنان تازه وارد و قدیمی بیشتر شود.
 
شکری ادامه داد: قرار است گوران یرکوویچ به زودی برای تمدید یک ساله قرارداد خود به مشهد بیاید. یرکوویچ فصل گذشته گل های حساسی برای سیاه جامگان به ثمر رساند و امسال هم می تواند با ادامه همین روند به تیم ما کمک کند.
 
مربی تیم سیاه جامگان تصریح کرد: اهل ریخت و پاش در نقل و انتقالات نیستیم و به دنبال بازیکنانی می رویم که به کار ما بیایند. با محمدرضا خلعتبری مذاکرات خوبی انجام داده ایم و درصورتی که که تمایل داشته باشد، به تیم ما می پیوندد.
 
شکری در پایان خاطرنشان کرد: شک ندارم با توجه به شناخت اکبر میثاقیان از فضای فوتبال مشهد می توانیم در لیگ هفدهم نسبت به 2 فصل پیش نتایج بهتری کسب کنیم. البته مسئولان باشگاه هم اطمینان داده اند که مشکلات مالی را برطرف کنند و تا بازیکنان بدون هیچ دغدغه ای برای موفقیت سیاه جامگان تلاش خود را به کار گیرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار