استاندار لرستان گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید صرفه‌جویی از انرژی را در دستور کار خود قرار دهند و به این منظور از آن‌ها به صورت سر زده بازرسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بازوند، گفت: مدیران باید تولید و استفاده از کالاهای داخلی را در نظر داشته باشند و استفاده از کالاهای تولید استان نیز باید در اولویت استفاده‌هایی آن‌ها قرار داشته باشد.

وی با تاکید به اینکه امسال در زمینه اقتصادی سال حساسی داریم، گفت: دستگا‌ها‌ی اجرایی باید در زمینه صرفه‌جویی در انرژی و مصارف نیز اقدامات لازم را انجام دهند و در این زمینه نیز بازرسانی را به صورت سرزده به ادارات و دستگاه‌های اجرایی می‌فرستیم.

استاندار لرستان افزود: چه معنی دارد که یک اداره کولر خود را از شب تا صبح روشن بگذارد؟ زیرا اقدامات چنینی سبب هدر رفتن انرژی می‌شود و برخلاف صرفه‌جویی است.

بازوند گفت: کمک‌های فنی اعتباری مشوق سرمایه‌گذاران است و فرمانداران باید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: اختصاص اعتبارات ملی نیازمند کارشناسی زیاد است و فرمانداران باید برای اختصاص بودجه سال ۹۷ از همین امروز شروع کنند تا بتوانند برای سال آینده اعتبار بیشتری جذب کنند.

استاندار لرستان افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اینکه بتوانند پروژه‌های شهرستان خود را تکمیل کنند، باید ردیف‌های اعتباری به این منظور کسب کنند که این امر نیز نیازمند لابی‌گری و تلاش‌های زیاد است.

بازوند گفت: اگر پروژه‌های مربوط به هر شهرستان به پروژه‌های ملی تبدیل شوند ردیف‌های اعتباری ملی برای آن‌ها اخذ می‌شود که خود اقدام بسیار خوبی است.
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.