فرماندهی انتظامی استان ایلام بیان کرد: پلیس آمادگی تامین امنیت کامل در استان ایلام را دارد .

پلیس آمادگی تامین امنیت کامل در استان ایلام را داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،  فرماندهی انتظامی استان ایلام در پی حادثه‌ تروریستی روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در تهران، که به شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان روزه دار انجامید، با صدور پیامی ضمن اعلام آمادگی برای تامین امنیت کامل در استان با همراهی سایر دستگاه‌های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی و رصد کامل تحرکات احتمالی تروریست‌ها و ایادیشان در سطح استان ، شهادت یکی از فرزندان ایلام، شهید گرانقدر علی قلی‌زاده را در این حادثه تبریک و تسلیت گفت.
 
در بخشی از پیام فرماندهی انتظامی استان ایلام آمده است: بسم رب الشهدا و الصدیقین،
شهادت یگانه واژه مقدسی است که مکتب عاشورائی امام حسین (ع) به نهضت و انقلاب اسلامی ایران هدیه کرد و شهیدان گرانقدر این مرز و بوم مفتخر به دریافت این هدیه و درجه گرانبهاء شدند.
 
حادثه‌ تروریستی روز چهارشنبه دوازدهم ماه مبارک رمضان در مرقد امام راحل(ره) و مجلس شورای اسلامی، که به شهادت تعدادی از هموطنان روزه‌ دار انجامید، نشانه‌ی آشکاری از کینه و دشمنی استکبار جهانی با ملت شریف ایران است.
 
این حرکت مذبوحانه نشان داد، تروریست‌های اجیر شده در عداوت و خصومت با مردم انقلابی ایران از هیچ رفتار سبعانه و اقدام قساوت آمیزی فروگذار نمی‌کنند.
 
اما اینگونه اقدامات وحشیانه نه تنها هیچ خللی در اراده پولادین مردم ایران پدید نمی‌آورد بلکه عزم آنان را برای دفاع از ارزش های دینی و ملی خود صد چندان می‌سازد.
 
فرماندهی انتظامی استان ایلام با تسلیت شهادت ۱۷ تن از هموطنان عزیز در این حادثه تروریستی، عروج ملکوتی شهید والامقام علی قلی‌زاده را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم ولایتمدار و مرزداران استان ایلام و شهر آسمان‌آباد و خانواده عزیز این شهید افتخار آفرین تبریک و تسلیت عرض می‌کند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.