رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به هوشمند سازی ۹۰ کلاس در قالب ۸۴ آموزشگاه در سال تحصیلی گذشته در استان لرستان گفت: در سال تحصیلی جدید نیز ۱۰۰ کلاس درس از مدارس استان با اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هوشمند سازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جهانیان رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش لرستان گفت: تاکنون یک هزار و ۷۰ آموزشگاه در قالب دوهزارو ۱۹۰ کلاس درس هوشمند شده که به صورت میانگین در هر آموزشگاه از یک کلاس تا چند کلاس درس با امکاناتی نظیر دیتا پرژکتور، پرده و یا تابلو هوشمند و سیستم رایانه یا لب تاپ تجهیز شده است.
 
وی افزود: در سطح استان بیش از یک هزار و ۲۰۰ آموزشگاه وجود دارد که زیر ۱۵ نفر دانش‌آموز دارند و به صورت طبیعی با توجه به چند پایه بودن کلاس و مناسب نبودن زیرساخت امکان هوشمند سازی در این مدارس وجود ندارد.
 
رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش لرستان در ادامه به اعلام مناقصه هوشمند سازی مدارس اشاره کرد و گفت: متقاضیانی که مجوز لازم را از شورای عالی انفورماتیک داشته باشند تا ۲۷ خردادماه سال جاری می‌توانند پیشنهاد‌های خود را در پاکت سربسته تحویل اداره حراست آموزش‌وپرورش دهند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.