گردهمایی مدیران و فعالان گردشگری 9 استان کشور در یزد برگزار شد.

محمد رضا نصیری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد درگفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت:این گردهمایی به دنبال مطالعات و بررسی های انجام شده برای استفاده حداکثری ازفصولی که گردشگر خارجی کمتری در کشور حضور دارند انجام شده است.

نصیری افزود: این گردهمایی به دنبال مطالعات و بررسی های انجام شده برای استفاده حداکثری ازفصولی که گردشگر خارجی کمتری در کشور حضور دارد ،ماه های تیر و مرداد، برگزار می شود تا متناسب با ظرفیت شهرستان های استان و همچنین تعامل و همکاری با دیگر استان های کشور برنامه های خاص و قابل توجهی تدارک دیده شود.

محمد رضا نصیری افزود: تلاش می شود تعامل و همکاری با دفاتر خدمات گردشگری در ماه هایی که گردشگر خارجی در شهر و کشور کمتر حضور دارند، با برگزاری تورهای داخلی رونق صنعت گردشگری استان حفظ شود.

نصیری گفت: این گردهمایی سه روز ادامه داشت و میهمانان جشنواره تابستانه یزد از جاذبه ها و آثار تاریخی شهرستان بافق دیدن کردند.

در حاشیه این گردهمایی، کارگاه تخصصی گردشگری در راستای برگزاری تور در فصل های کم مسافر نیز برگزار شد.

گفتنی است: در این گردهمایی مدیران و فعال گردشگری از استان های تهران، البرز، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمان، قزوین، گیلان و یزد حضور داشتند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار