مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از پیگیری حمله خرس وحشی به زن عشایر در کوهرنگ خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ شهرام احمدی، محل حادثه حمله خرس وحشی به زن عشایر کوهرنگی در روز گذشته را خارج از مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست عنوان کرد و افزود: پیگیری و رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: به محض اطلاع از این حادثه، با پیگیری وضعیت سلامتی مصدوم، در جریان وضعیت و مداوای وی قرار گرفتیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، هر گونه اظهار نظر درخصوص این حادثه را به انجام تحقیقات کارشناسی موکول کرد و گفت: علیرغم وقوع این حادثه در خارج از مناطق تحت مدیریت، این اداره کل نهایت تلاش جهت کمک به فرد آسیب دیده در چارچوب قانونی را به کار خواهد بست.

احمدی، بروز تعارض میان انسان و حیات وحش را ناشی از محدود شدن زیستگاه‌های حیات وحش دانست و از مردم خواست در مناطقی که احتمال برخورد با حیات وحش وجود دارد، اقدامات تأمینی لازم را انجام دهند تا شاهد کمترین اتفاقات در این زمینه باشیم.

گفتنی است: حمله روز گذشته شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ یک قلاده خرس به زن ۵۵ ساله عشایری در حال چرای گوسفندان در منطقه پرجفت دهستان بیرگان شهرستان کوهرنگ، سبب مصدومیت وی از ناحیه کتف و کمر شد.

منطقه «پرجفت» بیرگان شهرستان کوهرنگ، دارای طبیعت بکر با پوشش جنگلی و زیستگاه حیوانات وحشی از جمله خرس، شغال و روباه می‌باشد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
سلام.
ممنون
آخرین اخبار