تبریز؛

اختصاص یک هزار تن قیر یارانه ای به روستا های بستان آباد

بخشدار بستان آباد از اختصاص یک هزار تن قیر یارانه ای به روستا های بستان آباد خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سامع نصایح بخشدار بستان آباد در جلسه ای که به منظور هماهنگی انجام آغاز عملیات آسفالت ریزی در روستا های بستان آباد بر گزار شده بود، با اعلام این خبر گفت : با پیگیری های به عمل آمده توسط فرمانداری و بنیاد مسکن در سال جاری یک هزار تن قیر یارانه ای برای آسفالت ریزی روستا های بستان آباد اختصاص یافت.
 
وی تصریح کرد در 2 روستای بخش مرکزی و 16روستای بخش تیکمه داش  با قیر یارانه ای اختصاص یافته عملیات آسفالت ریزی خیابان ها ،معابر و کوچه ها از اواسط تیر ماه اغاز می شود .
 
بخشدار مرکزی بستان آباد خاطر نشان کرد : متاسفانه در کشور ما بلافاصله پس از عملیات آسفالت ریزی ،حفاری های مختلف ادارات خدمات رسان آغاز می شود و این امرعلاوه بر تخریب آسفالت و اتلاف  بیت المال ، نا رضایتی عمومی مردم را افزایش  می دهد .
 
سامع نصایع اضافه کرد : تمام عملیات جابجای تیر های برق،علمک های گاز ،خطوط  انتقال مخابرات و فیبر نوری مورد نظر بایستی تا 15 تیر ماه سال جاری به اتمام برسد و پس از انجام این عملیات ها،زیر سازی و آسفالت ریزی آغاز خواهد شد .
 
بخشدار مرکزی بستان آباد در پایان گفت : در اجرای این طرح ها انجام زیر سازی توسط دهیاری ها انجام می گیرد و هزینه آسفالت ریزی نیز کاملا به صورت یارانه ای توسط بنیاد مسکن پرداخت خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.