مدیران باشگاه استقلال تا به اینجا هر کدام به هر نحوی با چالش بدهی‌های گذشته مواجه بوده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مدیران باشگاه استقلال در لیگ شانزدهم توانستند چیزی حدود ۸۰ درصد مطالبات بازیکنان تیم را پرداخت کنند. البته از طرفی درست است که افتخاری انجام این کار را در دستور قرار داده و با مشکلات زیادی روبرو بوده، اما این مساله را هم باید در نظر گرفت که استقلال در زمان 2 فصل گذشته با پرونده‌های بی شماری در فیفا روبرو بوده و پرداخت این پرونده‌ها باعث شد تا مطالبات بازیکنان به صورت کامل پرداخت نشود. به این ترتیب اگر هر مدیر دیگری جای افتخاری قرار داشت می‌توانست پرداخت مطالبات را به ۸۰ درصد که هیچ ۱۰۰ درصد پرداخت کند.

از طرفی افتخاری نیز در فصل جاری پرداخت پرونده دو بازیکن را در دستور کار قرار داد، اما اوج پرونده‌های موجود در فیفا به زمان افشارزاده بر می‌گردد و این مدیریت با درایت خود توانست پرونده‌های بسیاری را مختومه و استقلال را از خطر کسر امتیاز دور کند. همچنین فتح اله زاده نیز در دوران مدیریت خود با مشکل‌های متعدد مواجه بوده، اما این مدیر هم تا جایی که توانسته جذب بهترین بازیکنان را در دستور کار قرار داده است.

با این وجود ادعای افتخاری که اعلام می‌کند تمامی بازیکنان ۸۰ درصد گرفته اند شاید درست باشد، اما این مدیر بهتر است بداند که استقلال در فصل پیش رو به جز محرومیت در نقل و انتقالات با کمبود بودجه مواجه نبوده و در همین راستا توانسته چنین پرداختی هایی داشته باشد و البته موضوعی مهم‌تر این است که فشارزاده ابتدای فصل با حضور در صندلی مدیریت باشگاه چیزی حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد مطالبات را پرداخت کرده بنابر این پرداخت ۸۰ درصدی تنها به نام افتخاری نیست.

از سویی دیگر تنها فرق این مدیر با مدیران قبلی بر این اساس بود که وی بدون در نظر گرفتن مطلبات بازیکنان سابق داخلی اقدام به پرداخت بازیکنان جدید کرده که در دوران مدیریت گذشته به این شکل بوده که مطالبات بازیکنان و حتی پیشکسوتان نیز در نظر گرفته می‌شده. به این ترتیب باید بگوییم پرداختی‌های بازیکنان در فصل جاری مشترک بوده و افتخاری به تنهایی این کار را انجام نداده است.

چالش بدهی‌های استقلال بالا گرفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار