مسئول کمیته امداد عجب شیر گفت: خیران این شهرستان از آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون 300 میلیون ریال سبد کالا، غذای گرم و افطاری در بین خانواده مددجویان این کمیته توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عابدی مسئول کمیته امداد عجب شیر گفت: خیران در این مدت 230 سبد کالا در بین خانواده های مددجویان توزیع و به یک هزار و 500 مددجو در مساجد افطاری داده اند.
 
وی با اشاره به اینکه ارزش هر سبد کالا 600 هزار ریال بوده، یادآوری کرد: هر کدام از این سبدها شامل یک کیسه برنج، دو عدد تن ماهی و دوعدد روغن بود.
 
مسوول کمیته امداد عجب شیر با اشاره به اینکه 108 نفر کودک یتیم در این شهرستان ثبت شده خاطر نشان کرد : خیران و نیکوکاران همه ساله در ماه مبارک رمضان سهم بسزایی در اطعام و افطاری مددجویان این شهرستان دارند که این کمک ها در قالب طرح های اطعام نیازمندان به دست نیازمندان می رسد.
 
عابدی اضافه کرد: دلجویی و همدردی با فقرا و نیازمندان در این ماه پر خیر و برکت، ترویج فرهنگ احسان، انفاق و ایجاد زمینه مساعد برای حمایت و مساعدت از اهداف این نهاد در ماه مبارک رمضان است.
 
وی اضافه کرد: همچنین فرهنگیان دبیرستان عصمتیه شهرستان عجب شیر نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر در بین دانش آموزان شبانه روزی 60 بسته مواد غذایی توزیع کردند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.