جشنواره سی‌ام فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان برای حضور فعال مخاطبان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده و فراخوان خبرنگاران نوجوان را ویژه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان اعلام کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کمتر از 20 روز دیگر تا شروع سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان باقی مانده است و شهر اصفهان در تدارک این رویداد مهم فرهنگی است که برای 5 سال پیاپی به جایگاه اصلی خود بازگشته است.

جشنواره سی‌ام برای حضور فعال کودکان و نوجوانان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده و سعی دارد تا نوجوانان را در این اتفاق مهم سهیم کند، به همین منظور فراخوان خبرنگاران نوجوان را ویژه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان اعلام کرده است.

شرط سنی حضور نوجوانان در این فراخوان بین 11 تا 16 سال تعریف شده و سهمیه ویژه‌ای هم برای فرزندان شهدای مدافع حرم و معلولان در نظر گرفته شده است؛ نوجوانان علاقه‌مند به خبرنگاری در جشنواره فیلم کودک و نوجوان از امروز تا 28 خردادماه فرصت دارند تا به اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان واقع در خیابان طالقانی، جنب پارکینگ طالقانی، مجتمع رسانه‌ای شهرداری طبقه سوم مراجعه کرده و برای خبرنگار شدن ثبت نام کنند.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار