اهواز؛

ایجاد بسترهای مناسب غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

معاون فنی و آموزشی فنی و حرفه‌ای خوزستان ازهمکاری بین این اداره‌کل و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان برای ایجاد بسترهای مناسب غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛شهرام ملایی‌هزاروندی، معاون فنی و آموزشی فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و بسترسازی مناسب جهت آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ کار و اشتغال و مهارت‌آموزی، همکاری بین این اداره‌کل و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان توسعه می‌یابد.
 
شهرام ملایی‌هزاروندی عنوان کرد: این نشست با هدف ایجاد و توسعه همکاری‌های علمی پژوهشی و مهارتی با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های طرفین در راستای تقویت شایستگی‌های عمومی، تخصصی و فنی گروه‌های هدف برگزار می‌شود.

 وی افزود: بخشی از ظرفیت‌های سازمان فنی و حرفه‌ای در خدمت توانمندسازی جوانان و غنی‌سازی اوقات فراغت است؛ جوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان و دیگران می‌توانند در دوره‌های کوتاه‌مدت این سازمان شرکت کنند که بخشی از این آموزش‌ها در مراکز دولتی و بخش عمده‌ای از آن‌ها هم در آموزشگاه‌های آزاد مجاز که انعطاف‌پذیری زمان در این مراکز بیشتر است. اجرا می‌شود.

 ملایی‌هزاروندی با تأکید بر لزوم استفاده از امکانات و تجهیزات جدید و هوشمند در آموزش‌ها، گفت: باید فضایی ایجاد شود تا دانش‌آموزان در این کلاس‌ها آموزش‌هایی را فرابگیرند که علاوه بر تنوع و تازگی، بار علمی و فرهنگی مناسبی داشته باشد و با استفاده از مربیان مجرب و کارآزموده زمینه رشد آنان فراهم شود.
 
برگزاری دوره‌های آموزشی موردنیاز اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با توجه به نیازسنجی در دو بخش دولتی و خصوصی، معرفی دانش‌آموزان نخبه و ممتاز توسط اتحادیه به المپیاد مهارت و همچنین اجرای دوره‌های آموزشی بر اساس سفارش اتحادیه و متناسب با استانداردهای آموزشی سازمان از اهم تصمیمات این نشست بود.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.