شیراز؛

اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل موزه دفاع مقدس

رییس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز از تخصیص 50 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد رضا هاجری رییس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز در در دویست و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: 50 میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اختصاص یافت.
 
هاجری افزود: این طرح تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: از مهمترین مصوبات دیگر شورا، راه اندازی باشگاه دوچرخه سواری شهرداری شیراز به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در این کلان شهر، تشکیل یاوران شورای ناوگان اتوبوسرانی و حمل و نقل مسافر شیراز و تامین بخشی از هزینه تعمیر و نگهداری تاکسی‌های شهری به صورت تسهیلات قرض الحسنه از محل سپرده گذاری شهرداری شیراز بود.
 
به گفته رییس کمسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در این جلسه اعضای شورا اختصاص مبلغ ۱۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح معاینه فنی و تست ادواری مخازن CNG تاکسی‌های شیراز را تصویب کردند.

نقیب زاده با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از تاکسی‌های شیراز دارای سوخت CNG هستند افزود: این طرح در راستای افزایش ایمنی این ناوگان انجام می‌شود و بر این اساس ۵۰ درصد از هزینه‌های معاینه فنی، تست ادواری و تعویض مخازن CNG معیوب از این اعتبار هزینه می‌شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار