اهواز؛

برگزاری احیای شب های قدر در مساجد و حسینیه های شوش

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوش از برگزاری مراسم احیای شب های قدر در 150 مسجد و حسینیه این شهرستان خبر داد.

برگزاری احیای شب های قدر در مساجد و حسینیه های شوشبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمدحسن پورنعمت، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوش اظهار داشت: به منظور بهره مندی مردم مومن این شهرستان از آیین معنوی احیای لیالی قدر، مساجد مناطق شهری وروستایی این شهرستان آماده شده اند.

وی همچنین از برگزاری احیای لیالی قدر در حرم حضرت دانیال نبی (ع)، حرم عبدالله بن علی و دعبل خزاعی (ع) خبر داد و بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر آیین معنوی احیای شب های قدر در مساجد و اماکن زیارتی شهرستان شوش فراهم شده است.

پورنعمت افزود: با تمهیدات اتخاذ شده مساجد ، حسینیه ها و اماکن زیارتی شوش امسال میزبان بیش از 15 هزار نفر در آئین معنوی احیای لیالی قدر می باشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوش خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه این شهرستان در ﺷب‌های ﻗﺪر، ﻣﻤﻠﻮ از زاﺋﺮاﻧﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ از راه‌های دور و ﻧﺰدﯾﮏ ﺧﻮد را ﺑﻪ اﯾﻦ امکان متبرک رسانده ﺗﺎ اﯾﻦ ﺷب‌های معنوی را در ﺟﻮارحرم مطهر حضرت دانیال نبی (ع) سپری کنند.

وی بیان داشت: به منظور بهره مند هر چه بهتر بانوان از این آیین معنوی حرم حضرت دانیال نبی (ع) به مراسم احیای شب قدر ویژه خواهران و آئین ویژه برادران نیز در حرم مطهر دعبل خزاعی و عبدالله بن علی برگزار می شود.

محمدحسن پورنعمت از تهیه سحری برای بیش از 7 هزار شرکت کننده در مراسم لیالی قدر در سطح بقاع متبرکه شهرستان شوش با کمک خیرین خبر داد .

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.