برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در ساعات پایانی رای گیری؛

مردم هر چه سریعتر به شعب اخذ رای مراجعه کنند

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: مردم هر چه سریع‌تر و زودتر به شعبه‌های رای‌گیری مراجعه کنند تا با ازدحام کمتری مواجه شوند.

حجت‌الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان می گوید: با توجه به استقبال و استمرار حضور مردم در شعبه‌های رای‌گیری به ویژه در ساعات بعد از ظهر، بر اساس تصمیم وزیر کشور رای‌گیری تا ساعت ۲۲ تمدید شد.

او افزود: مردم هر چه سریع‌تر و زودتر به شعبه‌های رای‌گیری مراجعه کنند با ازدحام کمتری مواجه می‌شوند و هر چه به دقایق پایانی نزدیک شویم طبیعتاً ازدحام و جمعیت بیشتری در شعبه‌ها می‌بینیم.

آقای دهدشت گفت: مدارک مورد نیاز برای رای‌گیری شامل کارت ملی هوشمند یا شناسنامه است. اگر شناسنامه قدیمی باشد، فرد مراجعه‌کننده باید کد ملی را هم همراه داشته باشد و در اختیار متصدی قرار دهد.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به روند رای‌گیری در شعبه‌های سیار اضافه کرد: برخی از شعبه‌های سیار در مناطق صعب‌العبور هستند و رفت و برگشت به این مکان‌ها زمان زیادی می‌برد اما در بعضی شعبه‌ها که مسیرهای کوتاه‌تری داشتند، کار تا حدودی پایان یافته است و بر اساس هماهنگی با هیات‌های نظارت، از ظرفیت این شعبه‌ها در محل‌های دارای ازدحام استفاده خواهد شد.

این مقام مسئول در خصوص اینکه تاکنون تخلفی در انتخابات مشاهده شده است یا خیر، گفت: به صورت معمول فرآیند برگزاری انتخابات در کمال امینت و سلامت برگزار می‌شود اما در مجموع ممکن است نسبت به فعالیت هواداران یا ستادهای انتخاباتی آن‌ها، گزارش‌ها یا تخلفاتی در خارج از شعبه‌ها وجود داشته باشد و در این خصوص دستگاه‌های نظارتی، انتظامی و قضایی رسیدگی‌های لازم را انجام خواهند داد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار