مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: کتاب «چلچراغ» و کتاب «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» به همت نسرین جعفرزاده از گویندگان با سابقه اصفهان گویاسازی شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر هلاکویی  اظهار کرد: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در سراسر کشور از جمله استان اصفهان و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در حال برگزاری است.

وی افزود: به همت کتابداران بخش تخصصی نابینایان حضرت ولی‌عصر(عج) اصفهان دو نسخه از کتاب های این جشنواره گویا سازی شده است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: کتاب «چلچراغ» نوشته جلیل عرفان منش ویژه جوانان و بزرگسالان  به مدت 659  دقیقه و کتاب «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» نوشته محمدرضا شرفی  به مدت 439  دقیقه به همت نسرین جعفرزاده از گویندگان با سابقه اصفهان گویاسازی شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند به صورت حضوری به یکی از کتابخانه‌های عمومی استان و یا آنلاین به پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به نشانی isfahanpl.ir  مراجعه و منابع را دریافت کنند.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.