رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: باید پرتال پنجره واحد سرمایه گذاری در استان را در مدت دوماه فعال وبا روش مدرن کارعملی را آغاز کنیم.

پنجره مدرن سرمایه گذاری در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدمهدی طبیب زاده گفت: پیشنهاد می شود در مدت زمان دو ماه پرتال ستاد سرمایه گذاری استان طراحی و سازمان های مربوطه به ان متصل شوند تا امکان برقراری تماس و پیگیری امور از این طریق مهیا شودو بر این اساس، کار عملی پنجره واحد را با روش مدرن فعال کنیم.
 
وی افزود: آمار موجود نشان می دهد امکانات موجود در استان کرمان به درستی استفاده نشده است.
 
وی تصریح کرد: در پایش اتاق بازرگانی ایران با همکاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، استان کرمان، درباره فضای کسب و کار استان رتبه سوم از آخر است و این فضای کسب و کار با وجود همه تلاش های شبانه روزی انجام شده، بسیار محدود وکم است.
 
وی با تاکید بر اینکه سیستم اداری استان و فضای کسب و کار  درآن مناسب نیست، گفت: بخش خصوصی به عنوان متقاضی به سازمان ها مراجعه می کندو از دید مثبت مدیران استقبال می کند اما باید گفت که ارباب رجوع  در دستگاه ها با مشکلات جدی مواجه هستند.
 
طبیب زاده خاطرنشان کرد: اگر جسارت، جدیت و اراده قوی نباشد و روحیه خوب مدیران به مدیریت میانی و بدنه انتقال نیابد، مشکلات موجود لاینحل خواهد ماند.
 
وی با تاکید بر اینکه همه باید کمک کنیم که فضای سرمایه گذاری استان کرمان ارتقاء یابد، افزود: ارتقای شاخص های کسب و کار با همت همه مدیران لازم است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار