رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر را جزو نخستین اولویت‌های کاری مدیریت شهری است.

ساماندهی ورودی‌های شهر اولویت‌ کاری شهرداریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین قراباغی رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: طراحی و اجرای پروژه‌های مورد نیاز در ورودی‌های شهر باید بر اساس سابقه تاریخ، تمدن، فرهنگ و شرایط اقلیمی شهر همدان انجام شود.

وی با تأکید بر ساماندهی و تجهیز زیرساخت‌ ورودی‌های شهر، اظهار کرد: جایگاه تاریخی شهر همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران و دارای شاخص‌ترین محور مواصلاتی منطقه غرب کشور در حوزه‌های ترافیکی و گردشگری مورد توجه بوده و هست.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان توجه و اهتمام ویژه به بحث گردشگری در کهن شهر همدان را بسیار مهم دانست و در ادامه همدلی و وحدت‌ رویه بیشتر همه مدیران مرتبط با بحث گردشگری برای دستیابی به خدمتی ماندگار را خواستار شد.

قراباغی ساماندهی ورودی‌های شهر را جزو نخستین اولویت‌های کاری مدیریت شهری برشمرد و بیان کرد: این طرح در قالب کاربری‌های اقتصادی و گردشگری در حال انجام است.

وی افزود: شهرداری همدان باید تمام تمرکز خود را برای زیباسازی این ورودی‌ها به منظور جذب گردشگران و ماندگاری آنها در شهر، به کار گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه باید ورودی‌های شهر همدان را چشم نواز و جذاب کنیم، تصریح کرد: طراحی و اجرای پروژه‌های مورد نیاز در ورودی‌های شهر باید بر اساس سابقه تاریخ، تمدن، فرهنگ و شرایط اقلیمی شهر همدان انجام شود.

وی فرصت میزبانی رویداد بین‌المللی و گردشگری «همدان ۲۰۱۸» را بسیار ارزشمند دانست و یادآور شد: مسئولان و نهادهای مرتبط با حوزه‌های گردشگری، اقتصادی و سرمایه‌گذاری باید از این فرصت طلایی برای شهر همدان، بهره‌برداری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/د.ا

ساماندهی ورودی‌های شهر جزو نخستین اولویت‌های کاری مدیریت شهری است

برچسب ها: شواری شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار