مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: خیران شهرستان مرزی سراوان یک میلیارد ریال در جشن گلریزان امسال تعهد و کمک نقدی به زندانیان جرائم غیرعمد کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛رحمدل بامری گفت: نهمین جشن گلریزان در سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در سراوان برگزار شد.
 
وی ادامه داد: ستاد دیه سیستان و بلوچستان امسال در حال برگزاری 24 جشن گلریزان برای آزادی 79 زندانی جرائم غیرعمد استان با بدهی 71 میلیارد و 870 میلیون ریال است.
 
وی بیان کرد: سوانح رانندگی، مهریه و نفقه و حوادث کاری شایع ترین جرائم زندانیان غیر عمد در سیستان و بلوچستان است.
 
وی از علما، ریش سفیدان طوایف و قبایل درخواست کرد با فرهنگ سازی مردم را نسبت به عواقب بیمه نکردن وسائط نقلیه و ترویج ازدواج های آسان بر اساس قوانین اسلامی با تعیین مهریه های معقول آگاه کنند.
 
وی همچنین از شکات خواست تا با روحیه گذشت برای رضای خداوند متعال و شادی خانواده های افراد زندانی که مرتکب جرائم غیرعمد شدند، گذشت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: مردم استان می توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد وجوه نقدی خود را علاوه بر واریز به شماره کارت6104337770113635 بانک ملت به نام ستاد دیه استان، با سامانه پیامکی *780*7777054# نیز پرداخت کنند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار