شهروندان لندن روایت جالبی از نجات جانشان توسط مسلمانان از آتش دارند.

روایت جالب شهروندان لندنی از نجات جانشان توسط مسلمانان+ فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آتش گرفتن برج مسلمان نشین گرنفل در شهر لندن سر و صداهای بسیاری را در رسانه های جهان به خصوص در شبکه های اجتماعی به پا کرد، آتش‌سوزی که بیش از 70 زخمی و حدود 12 کشته بر جای گذاشته است و با اعزام 200 آتش نشان به محل حادثه پس از چند ساعت مهار شد.

روایت‌ها، حواشی و عکس‌هایی که در این اتفاق در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد هر یک حکایتی را بیان می کند، اما آنچه پس از چند ساعت شهروندان ساکن در برج به آن اذعان داشتند نجات جانشان از سوی مسلمانان بود.

برحی رسانه‌های انگلیسی نیز به این موضوع پرداختند و نوشتند که بیدار بودن مسلمانان در ماه رمضان موجب شده تا آنها زودتر از آتش سوزی آگاه شوند و دیگران را خبر کنند و بیدار بودن برای سحر نوزدهم ماه رمضان و انجام مراسم عبادی آن شب توانسته است جان بسیاری را از این آتش نجات دهد.

فیلمی از روایت یک شهروند لندنی را در ادامه می بینید که می گوید: "اگر مسلمانانی که سحرگاه از مسجد می آمدند ما را بیدار نمی کردند خیلی ها در آتش سوزی برج گرنفل می‌مردند، اگر از آنها (مسلمانان) کار اشتباهی سر بزند، همه آن را بزرگ می کنند اما وقتی کار خوبی انجام می دهند همه سکوت می کنند!، مسلمانان اولین کسانی بودند که با کیسه های آب برای نجات آمدند."

 


دانلود فیلم
 
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.