فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در منطقه، گفت: با تلاش پلیس انتظامی طی 24 ساعت گذشته 31 مورد سرقت کشف شد.

   به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا شیرزادی فرمانده انتظامی کرمانشاه  گفت: ارتکاب 31 سرقت در استان در 24 ساعت اخیر از سوی 17 سارق سبقه‌دار رخ داده که همه این جرایم توسط ماموران پلیس انتظامی کشف و ضبط شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد سرقت 20 مورد مربوط به سرقت قطعات خودرو،‌ پنج مورد سرقت خودرو، سه مورد سرقت اماکن عمومی و مابقی نیز سایر سرقت‌های مکشوفه در منطقه صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه از تلاش پلیس برای بر ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مداوم در شهرستان‌ها خبر داد و افزود: با هدف کاهش آمار سرقت در حوزه استحفاظی پلیس انتظامی همه توان خود را به کار می‌گیریم.

وی میزان وقوع سرقت در مناطقی از استان را نسبت به سال گذشته با کاهش چند درصدی برشمرد و گفت: یگان‌های امداد، مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گشت‌های کلانتری‌ها، نگهبان محله، پلیس ساختمان، پلیس افتخاری، سایر ظرفیت‌های برون سازی و... برای کاهش ارتکاب سرقت و مبارزه با برهم زنندگان نظم جامعه... در منطقه در دستور کار پلیس انتظامی است.

این مسؤول بهترین یاور و همراه پلیس انتظامی را در زمینه فعالیت‌های پلیسی و اطلاعاتی، اقشار مختلف جامعه دانست و تاکید کرد: مردم می‌توانند موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی 110 در میان گذاشته و شاهد رسیدگی به موضوع در کمترین زمان ممکن باشند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.