همکاری و تعاملات سازنده حوزه های علمیه با بنیاد نخبگان در مازندران افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام روحانی امام جمعه مردم بابل در نشست هم اندیشی نخبگان دانشگاهی، حوزوی و اساتید در ماه مبارک رمضان در حوزه علمیه صدر بابل با شاره به جایگاه ارزنده نخبگان استان و نخبگان حوزوی افزود: همکاری های بنیاد نخبگان و حوزه های علمیه فقط به تاسیس مرکز نوآوری ختم نخواهد شد و تعاملات سازنده ما با نخبگان در آینده نیز بشکل پررنگ تری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نخبه علمی باید همراه با نخبه انسانی باشد تا امور به نحو احسنت انجام شود و نخبه انسانی بسیار بسیار بالاتر از نخبه علمی است.

امام جمعه بابل با اشاره به حوادث تروریستی تهران افزود: نخبگان علمی کشور بار سنگینی را بر دوش دارند و باید در تمامی حوزه های امنیتی و سخت افزاری به مسئولین کشور کمک کنند تا دیگر شاهد این تحرکات سخیف و دون نباشیم.

حجت الاسلام روحانی با گرامی داشت شبهای قدر و اهمیت این برهه زمانی در ایران اسلامی افزود: هیچکس قادر نیست اراده ملت ایران و اعتقادات مستحکم مسلمانان را خدشه دار کند و مسلمانان باید همیشه خود را پشتیبان ولایت و رهبری بدانند تا آسیبی به جامعه وارد نشود.

در این نشست جمع زیادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه های برتر استان، دانشجویان نخبه و سرآمد تحت پوشش و تعدادی از نخبگان حوزوی  آثار اجتماعی نخبگی، موانع و مشکلات موجود بر سر راه نخبگان و پیوندهای انقلاب و جوانان مورد بحث و تبادل قرار دادند.

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.