نماینده شايسته «ايران ب» در ادامه رقابت ‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش اپه مردان، نتيجه را به قهرمان المپيك و جهان واگذار كرد و از صعود به جمع هشت شمشيرباز برتر آسيابازماند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی در دومین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا ، ایران در بخش اپه آقایان با چهار نماینده ( محمدرضایی، طاهرعاشوری،محمداسماعیلی و محمد کیهانی) شرکت کرد که در پایان  طاهرعاشوری موفق به حضور در جمع 16 شمشیر باز برتر شد.
 
در اين بخش محمداسماعیلی با پنج برد و یک باخت، طاهرعاشوری با چهاربرد و دو باخت،  محمدرضایی با چهارپیروزی و دو شکست و محمد کیهانی با سه پیروزی و سه شکست در مرحله مقدماتی به جدول اصلی و حذفی مسابقات راه پیدا کردند.
 
در ادامه مسابقات محمدرضایی شمشیرباز قرقیزستانی را شکست دادو به مرحله بعد و صعود کرد، طاهرعاشوری نیز در مقابل حریف سنگاپوری خود به پیروزی رسید و  ، محمد اسماعیلی به مصاف شمشیرباز استرالیایی رفت و با شکست حریف خود به جمع ٣٢ نفر برتر مسابقات راه پیدا کردند، اما محمد کیهانی مقابل حریف ازبسکتانی خود نتیجه را واگذار کرد و از راه یابی به مرحله بعد بازماند.
 
در جمع ٣٢ ورزشكار برتر طاهرعاشوری مقابل حریف هنگ کنکی خود به پیروزی رسید و محمداسماعیلی و  محمدرضایی در این مرحله با وجود ارائه نمايشي قابل قبول به ترتیب مقابل حریفانی از قرقیزستان و قزاقستتان نتیجه را واگذار کردند و به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
 
اما طاهر عاشوری تنها نماینده ایران در مرحله یک هشتم به مصاف کیونگ حریف قدرتمند خود قهرمان المپیک و جهان از کشور کره رفت و با شکست مقابل این شمشیرباز از ادامه رقابت‌ها بازماند.
 
مسابقات قهرمانی آسیا از تاریخ 25 تا 30خردادماه به میزبانی هنگ کنک درحال برگزاری است و فردا تيم سابر آقايان و اپه خانومها در بخش انفرادي به مصاف حريفان خود خواهند رفت.
 
در رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا و در بخش فلوره دختران ایران به مصاف رقبای خود رفتند و از رسیدن به مراحل بالا بازماندند.
نگین کافی بانتیجه 15 بر 7 مغلوب شمشیرباز چین تایپه شد و در جایگاه سی و ششم قرار گرفت.
مطهره محسنی هم به مانند دیگران هم تیمی خود در بازی اول 15-9 برابر شمشیرباز فیلیپینی شکست خورد و سی و هشتم شد تا بانوان فلوریست ایران از رسیدن به مراحل بالاتر قهرمانی آسیا بازبمانند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار