رئیس هیأت ورزش کارگری استان کرمانشاه گفت: مرتضی ناظمی، عضو تیم ملی دو ومیدانی کارگری کشور سه مدال طلا در پرتاب ‌های چکش، دیسک و وزنه را در مسابقات لتونی از آن خود کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بابک سیاه ‌کمری رئیس هیأت ورزش کارگری استان کرمانشاه  اظهار داشت: رضامرادی، احسان طهماسبی، مرتضی ناظمی، پژمان وحیدی‌پور نمایندگان استان کرمانشاه در این دوره از رقابت‌ها هستند.
 
 
رئیس هیأت ورزش کارگری استان کرمانشاه به حضور احسان طهماسبی در دو چهار در 400 متر امدادی تیم کشور اشاره کرد و گفت: تیم کشور جمهوری اسلامی ایران متشکل از سجاد زارعی، علی قاسمی، محمد‌رضا رحیمی و احسان طهماسبی عنوان دوم این رقابت را کسب کردند و مدال نقره را از آن خود کردند.
 
 
وی به کسب نخستین مدال طلای کاروان ایران توسط مرتضی ناظمی در پرتاب چکش با کسب رکورد 34 متر اشاره و بیان کرد: ناظمی، عضو تیم ملی دو ومیدانی در دومین روز رقابت‌های ورزشی کارگران در کشور لتونی در ماده پرتاپ دیسک با ثبت رکورد 49 متر 75 سانتی‌متر به مدال خوشرنگ طلا رسید.
 
 
سیاه‌کمری با بیان اینکه ناظمی در حدود 15 سال است که در رشته پرتاب وزنه کار می‌کند، اضافه کرد: این ورزشکار سنقری با پرتاب 17 متر و 90 سانتی‌متر به مدال طلای پرتاب وزنه رسید و سومین گردن‌آویز طلای خود را در رقابت‌های جهانی کارگران در لتونی را به‌دست آورد.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.