مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: محافل قرآنی با حضور قاری مصری در استان کرمانشاه برگزار می شود.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت الاسلام عباسیان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه  بیان کرد:محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری احمد شحات احمد السید  در استان کرمانشاه برگزار می شود.


وی ادامه داد: حرکت سازمان اوقاف بر اساس فعالیت های دینی و فرهنگی است که در این میان برگزاری برنامه های قرآنی در اولویت این سازمان است.


حجت الاسلام عباسیان تصریح کرد: برگزاری مسابقات سراسری قرآن تا مرحله بین المللی، طرح تربیت حافظان و برگزاری محافل قرآنی در بقاع متبرکه و غیره از جمله فعالیت‌های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه است.


مدیر کل اوقاف کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه به مدت 1 روز جلسات قرائت قرآن با حضور قاری مصری احمد شحات احمد السید در بقاع متبرکه و مساجد استان برگزار می شود.


وی در ادامه به برنامه های این قاری مصری در استان اشاره کرد و گفت: یکشنبه 28 خردادماه مصادف با 23 رمضان قاری مصری در شهرستان هرسین از ساعت 19 عصر در امام زاده مهدی (ع)،  و ساعت 21شب در  مسجد هاشمی خیابان سید جمال الدین اسد آبادی شهرستان کرمانشاه قرائت خواهد داشت.


حجت الاسلام عباسیان خاطرنشان کرد: قرائت قاری مصری در استان همراه با سخنرانی، تفسیر، اجرای تواشیح و مسابقات فرهنگی ،صرف افطار وشام خواهد بود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.