رئیس هیات انجمن‌های ورزشی ایوان از برگزاری یک دور مسابقه دارت همگانی جام رمضان با حضور اقشار مختلف شهر زرنه خبر داد.

همایش بزرگ دارت خانوادگی در زرنه برپا شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مسعود احمدی‌زرنه گفت: این مسابقه با حضور ۱۵۰ نفر از خانواده‌های شهر زرنه اعم از (نوجوانان، جوانان، میانسالان، پیشکسوتان) در باشگاه شهداء زرنه با حضور خانیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان، چولکی رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان ایلام، خورانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهر زرنه و روساء و اعضای هیات‌های مختلف ورزشی شهر زرنه برگزار شد.
 
احمدی اظهارکرد: در پایان این مسابقه تیم‌های اول تا چهارم خانواده‌های شرکت کننده مشخص شد که به ترتیب تیم اول مریم حسنی، زینب جعفری و تیم دوم، مهدی احمدی و سوسن احمدی و تیم سوم، زهرا اسماعیلی و ساحل حیدرنژاد و تیم چهارم نیز مصطفی روشن‌ضمیر و زهرا روشن ضمیر بودند.
 
رئیس هیات انجمن‌های ورزشی ایوان افزود: همچنین به قید قرعه به سه تیم دیگر جوائزی اهدا شد.
 
احمدی ادامه داد: در این مراسم از هوشنگ اسماعیلی به عنوان مسن‌ترین شرکت کننده و خانم منیژه ناصری نائب رئیس هیات انجمن‌های ورزشی شهر زرنه با اهدای جوائزی تقدیر به عمل آمد.
 
رئیس هیات انجمن‌های ورزشی ایوان اضافه کرد: این مسابقه با زحمات و همکاری شهرداری زرنه برگزار شد و حسنی شهردار زرنه تقبل جوایز را بر عهده داشت که لازم است تشکر ویژه از زحمات وی شود.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.