مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان اردبیل گفت: جشنواره فیلم سبز ایران امسال در تمامی شهرستان‌های اردبیل از ۳۱ خردادماه آغاز می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد خداپرست در نشست هم‌اندیشی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در اردبیل اظهار داشت: جشنواره فیلم سبز ایران امسال در تمامی شهرستان‌های اردبیل از 31 خردادماه آغاز می‌شود که نمایش فیلم‌های این جشنواره تا 6 تیرماه در استان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره بیان کرد: انرژی پاک، گردشگری پایدار و شهر پایدار از محورهای این دوره از جشنواره فیلم سبز ایران بوده که فیلم‌های تولیدی در این حوزه به مدت یک هفته در شهرهای مختلف استان اردبیل به نمایش در خواهد آمد.

مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان اردبیل فرهنگسازی و توسعه اطلاع‌رسانی‌های عمومی به منظور ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست را از عمده اهداف برگزاری این جشنواره دانست و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا دغدغه‌ها و معضلات زیست‌محیطی در قالب آثار تولیدشده در این جشنواره به مردم انتقال داده شود.

خداپرست از تدارک 10 سالن برای اکران فیلم‌های جشنواره فیلم سبز در اردبیل خبر داد و افزود: با اختصاص و تدارک این سالن‌ها تلاش می‌کنیم تا حضور ه چه بیشتر علاقمندان را در این جشنواره شاهد باشیم تا تاثیرگذاری اکران این فیلم‌ها به نحو مطلوبی انجام شود.

وی با اشاره به برخی بی‌توجهی‌های به حوزه محیط زیست بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در راستای ایجاد حساسیت عمومی نسبت به محیط زیست بسیار موثر بوده و می‌تواند در کاهش مسائل و دغدغه‌های محیط زیست نقش تاثیرگذاری ایفا کند.

                            

انتهای پیام/ع

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.