با حضور جمعی از ورزشکاران و مسئولان، مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید هیئت والیبال آبادان در این شهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛در این مراسم  که امروز برگزار شد، از تلاشهای «حمید کوراوند» در زمان تصدی اش تقدیر و به جای آن «احمد مقدم» به عنوان رئیس جدید هیئت والیبال آبادان منصوب شد.

رئیس پیشین هیئت والیبال آبادان در این مراسم با اشاره به اینکه حدود سه سال مدیریت هیئت والیبال این شهر را عهده دار بودم، گفت: در ابتدای کار تیم ها هیچگونه امکانات از جمله تور، توپ و میله برای تمرین نداشتند اما پس از تزریق امکانات، فعالیت در این رشته به طور محسوسی آغاز شد.

حمید کوراوند افزود: به دلیل وجود اختلافات شدید در هیئت والیبال به خصوص در میان مربیان در این باره دست به انجام تغییرات عمده زدیم.

وی با بیان اینکه فعال نبودن هیئت والیبال استان مشکل اساسی ما به شمار می رفت، گفت:  عمده مشکل ما فعال نبودن والیبال بانوان به دلیل نبود برنامه ریزی از سوی هیئت استان بود اگر چه وجود مشکلات در هیئت والیبال استان سبب بی انگیزه شدن هیئت های والیبال در شهرستانهای استان خوزستان از جمله آبادان شده بود اما فعالیت های خوبی در این باره در آبادان به انجام رساندیم.

رئیس جدید هیئت والیبال آبادان نیز در ادامه این آئین با قدردانی از تلاشهای رئیس پیشین این هیئت گفت: به طور حتم از تجربیات وی در راه پیشرفت این رشته استفاده می کنیم.

احمد مقدم افزود: برای پیشرفت روز افزون ورزش آبادان به خصوص در رشته والیبال نیاز به حمایت همه جانبه داریم، امید می رود تا رسانه ها ما را در جهت خروج از رکود یاری کنند.

وی اظهار کرد: از ابتدای مهرماه امسال فعالیت خود را در زمینه استعداد یابی در مدارس آغاز می کنیم؛ ضمن اینکه در طرح تابستانه نیز کار شناسایی و پرورش استعدادهای ناب والیبالی را از سر خواهیم گرفت.

مقدم با اشاره به  راه اندازی کمیته های داوران، انضباطی و استعدادیابی در آبادان دایر تصریح کرد: در این زمینه از تجربیات پیشکسوتان والیبال آبادان استفاده می کنیم.

رئیس جدید هیئت والیبال آبادان با بیان اینکه تیمی که در رقابتهای باشگاهی آبادان عنوان قهرمانی را به دست آورد به مسابقات قهرمانی استان خوزستان راه می یابد، گفت: اختلافاتی درون والیبالی های آبادان وجود دارد اما برای پیشرفت نیاز به همکاری همگان داریم.

مقدم افزود: امیدواریم این اختلافات کنار گذاشته شود تا این رشته ورزشی در آبادان راه پیشرفت را پیدا کند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.