رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگيری سارق منزل كه بيش از 200 ميليون ريال طلاجات ، گوشی موبايل و لوازم منزل را سرقت كرده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  سرهنگ جعفر رحمتی رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: در پی وصول شکایتی مبنی بر وقوع سرقت منزل، نظر به حساسیت موضوع پرونده جهت تحقیقات و ادامه رسیدگی به دایره مبارزه باسرقت پلیس آگاهی ارجاع شد.
این مقام انتظامی استان زنجان افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت با گشت‌های ویژه در نیمه‌های شب به صورت محسوس و نامحسوس به فعالیت پرداختندو طی تحقیقات و بررسی اولیه موفق شدن ردی از سارق سابقه دار را در این سرقت به دست آورند.
وی تصریح کرد: با اطمینان از دست داشتن یک سارق سابقه دار در این سرقت وی دستگیر وطی تحقیق و بازجویی به عمل آمده ابتدا منکر هر گونه سرقت بود، اما پس مواجه با ادله ومستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت این منزل در سطح شهرستان زنجان اعتراف کرد.
سرهنگ رحمتی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل اختفای سارق مقادیری وسایل سرقتی از قبیل: انواع طلا، کیس و کامپیوتر و تبلت کشف شد، گفت: ارزش تقریبی وسایل و طلا‌های کشف شده بیش از ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه سارق دستگیر شده در بازجویی‌های خود به دو فقره سرقت منزل اعتراف کرد افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
 
انتهای پیام/ن
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.