معروف و مرندی در میان بهترین های لیگ جهانی

سایت فدراسیون جهانی والیبال اسامی برترین بازیکنان لیگ جهانی 2017 را منتشر کرد که نام معروف و مرندی در بین بهترین بازیکنان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،در ادامه هفته سوم رقابت‌های لیگ جهانی و پس از پایان بازی های روز دوم ، سایت فدراسیون جهانی والیبال اسامی برترین های این مسابقات را منتشر کرد که تا این مرحله میر سعید معروف دومین پاسور برتر و مهدی مرندی دومین دریافت کننده برتر لقب گرفته اند.
بازی های نه چندان رضایت بخش تیم ملی والیبال در این دوره از رقابت های جهانی باعث شده ایران در همه بخش ها در بین بازیکنان برتر ،نماینده ای نداشته باشد.
تا این مرحله از مسابقات بهترین رتبه بازیکنان کشورمان در دو بخش« پاس و دریافت» بوده است.


در بخش بهترین پاسورها، سعید معروف کاپیتان تیم ملی کشورمان پس از برونو رزنده از برزیل در رده دوم قرار دارد.
در این بخش نیکولا جوویچ از صربستان در جای سوم جای گرفته است.


در بخش بهترین دریافت کننده ها، مهدی مرندی پس از مائوریسیو بورگس از برزیل در جای دوم قرار گرفته و پس از او گوردون پرین از کانادا سوم است.


در بخش امتیازآورترین بازیکنان، تیم ایران در بین ده بازیکن برتر نماینده ای ندارد و میلاد عبادی‌پور و امیر غفور به ترتیب با 101 و 100 امتیاز در رده یازدهم و دوازدهم قرار دارند.

در این بخش که استفان بویر از فرانسه با 151 امتیاز در رده نخست جای گرفته ،تیلور ساندر از آمریکا، سوکولوف از بلغارستان نیز با 129 امتیاز به طور مشترک در رده‌ دوم جای دارند.


در بخش بهترین اسپکرها، ژولین لینیل از فرانسه، مارکو ایوویچ از صربستان و تیلور ساندر از آمریکا به ترتیب اول تا سوم هستند.


در این بخش،میلاد عبادی پور بهترین بازیکن ایران بوده که در جای سیزدهم قرار دارد.

 

در بخش بهترین مدافعان، ایران حتی در جمع 21 نفر اول هم نماینده ای ندارد و باز هم میلاد عبادی پور با قرار گرفتن در رتبه 22 بهترین بازیکن کشورمان محسوب می شود.
در این بخش نیکولای نیکولوف از بلغارستان، ایلاس کورکائف از روسیه و دیوید اسمیت از آمریکا به ترتیب در رتبه های اول تا سوم جای گرفته اند.


در بخش بهترین سرویس زن ها هم کشورمان حتی در بین 31 نفر اول نماینده ای ندارد و فرهاد قائمی با حضور در رتبه 32 بهترین عملکرد ایران را داشته است.
در این بخش، استفان بویر از فرانسه،دیمیتری ولکوف از روسیه و لوکارلی از برزیل در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.


در بین بهترین توپگیر ها کشورمان در بین 10 نفر اول دو نماینده دارد؛ میلاد عبادی پور در رتبه چهارم و سعید معروف هم در رتبه هفتم قرار دارند.
در این بخش کامرون بن از کانادا در رتبه اول قرار دارد و پس از او پاول زاتورسکی از لهستان و مائوریسیو بورگس از برزیل دوم و سوم هستند.


گفتنی است شب گذشته در هفته سوم لیگ جهانی والیبال تیم ملی والیبال کشورمان با نمایشی ضعیف مقابل لهستان سه بر صفر شکست خورد و شانس صعود به فینال را از دست داد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار