کرمان؛

فعالیت 230 مدرسه هیات امنایی در استان کرمان

رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از فعالیت 230 مدرسه هیات امنایی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  فریبا اسکندری زاده ، رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، جلب مشارکت های مردمی و استفاده از خرد جمعی در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی را از مهمترین اهداف راه اندازی این مدارس دانست و گفت: راه اندازی 30 مدرسه هیات امنایی در استان برای سال تحصیلی 97،96 در دستور کار است.
وی بر کیفیت بخشی به فعالیت های و آموزشی و پرورشی در مدارس هیات امنایی تاکید کرد و افزود: مدیران مدارس نقش موثری در تحقق این مهم دارند.
اسکندری زاده به اعلام دستورالعمل برنامه های فوق برنامه مدارس هیات امنایی استان اشاره و تاکید کرد: مدیران مدارس هیات امنایی باید در شورای آموزش و پرورش شهرستان نرخ فعالیت های فوق برنامه را تعیین و در معرض دید اولیا دانش آموزان نصب کنند.
وی بر تشکیل هیات امنای جدید مدرسه تا پایان شهریورامسال تاکید کرد و گفت: مدیران مدارس موظفند تمامی دانش آموزانی که در محدوده کروکی هستند ثبت نام کنند.
اسکندری زاده تصریح کرد: دریافت هرگونه وجه به غیر از کمک های مردمی در مدارس هیات امنایی باید با مجوز شورای آموزش و پرورش شهرستان یامنطقه باشد.
وی بر رعایت ضوابط مالی مدارس هیات امنایی مطابق با دستورالعمل و روشنگری فعالیت های فوق برنامه این مدارس تاکید کرد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار