لیگ جهانی 2017 والیبال

ایران صفر – روسیه 3 ؛ پایان تلخ ایران با شکست مقابل تزارها

تیم ملی والیبال ایران با شکست 3 بر صفر مقابل روسیه مسابقات لیگ جهانی را با شکست به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین روز از هفته پایانی لیگ جهانی 2017 والیبال در سطح یک با برگزاری یک دیدار بین دو تیم ایران و روسیه در سالن آرنا اطلس لهستان ادامه پیدا کرد. در این مسابقه شاگردان کولاکوویچ که دیگر امیدی به صعود نداشتند مقابل روسیه یک دیدار تشریفاتی را برگزار کردند.

**ست اول : ایران 24 – روسیه 26
تیم ملی والیبال ایران در شرایطی این مسابقه را آغاز کرد که ایگور کولاکوویچ از بازیکنان جوان خود مانند سامان فائزی، رضا قرا و فرهاد سال افزون را در ترکیب اصلی خود به میدان فرستاده بود.

دو تیم بدون استرس بازی می‌کردند و شاگردان جوان کولاکویچ نمایش بهتری نسبت به بازی قبل داشتند.ایران در این ست برتری نسبی نسبت به روسیه داشت و بازیکنان کم اشتباه ظاهر شده بودند.

تیم ملی والیبال ایران در دریافت های اول نمایش خوبی داشت و همین موضوع موجب شده بود حملات خوبی  برنامه ریزی شود. مسعود غلامی و سامان فائزی نمایش خوبی روی تور داشتند.

سرمربی تیم روسیه تقاضای وقت استراحت می کرد و دست به چند تعویض هم زد. در حالی که ایران در دقایق پایانی این ست از حریفش پیش بود اما روس‌ها نتیجه را در امتیاز 24 به تساوی کشاندند.   در نهایت روسیه توانست با حساب  26 بر 24 برنده این ست شده و در مجموع یک بر صفر پیش بیفتد.

ایران صفر – روسیه 3 ؛ پایان تلخ ایران با شکست مقابل تزارها

**ست دوم : ایران 18 – روسیه 25
تیم ملی والیبال روسیه در ست دوم آغاز بهتری داشت و از همان ابتدا توانست چند امتیاز از ایران پیش بیفتد. دو تیم در هر دو وقت استراحت فنی با برتری روسیه میدان مسابقه را ترک کردند.

در وقت استراحت دوم ایران 16 بر10 از حریفش عقب افتاده بود. در ادامه بازیکنان ایران در زدن سرویس بسیار کم تجربه و پرخطا عمل کردند و در دفاع روی تور هم با مشکلاتی مواجه بودیم. در نهایت تلاش بازیکنان ایران در ان ست بی فایده بود و شاگردان ایگور کولاکوویچ در نهایت 25 بر 18 این ست را هم واگذار کردند تا در مجموع 2 بر صفر عقب بیفتند.

ایران صفر – روسیه 3 ؛ پایان تلخ ایران با شکست مقابل تزارها

**ست سوم : ایران 18 – روسیه 25
بازیکنان ایران در ست سوم بسیار بی انگیزه و بی نشاط کار کردند. بی‌دقتی بازیکنان ایران موجب شده بود که بازیکنان روسیه توپ و میدان را در اختیار داشته باشند و به راحتی بر بازی مسلط شوند. بازیکنان ایران در این ست از همان ابتدا میدان را واگذار کردند و در نهایت با حساب 25 بر 18 تن به شکست دادند.

تیم ملی ایران در این مسابقه با حساب 3 بر صفر تن به شکست داد تا پرونده پنجمین حضور ایران در لیگ جهانی 2017 با قبول 6 شکست و 3 پیروزی بسته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
باسلام تیم ملی ما از نظر فنی هیچوقت در حد تیمهای تراز اول جهان نبود حتی دوره ای هم که چهارم جهان شدیم منتها علت اصلی در موفقیت تیم در اون موقع روحیه و جنگندگی بود که الان با پیر شدن تیم و نداشتن انگیزه باعث این باختها شده بهتر بازیکنانی تربیت بشن که دریافت اولشون و سرویس زدنشون بسیار خوب باشه در این صورت با جنگندگی میشه قهرمان جهان شد پس سه گزینه باید در کنار هم باشه سرویسهای پرشی قوی دریافتهای بی نقص و جنگندگی هر تیمی که اینارو داشته باشه قهرمان جهانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
معروف باید ازتیم ملی بره
توهفته اول نبود لهستانو بردیم اگه بره ان شاءالله همه بازی هامونو می بریم
-
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
رفقا والیبال هم باید مانند فوتبال از این بازیکنان باندباز که فقط به فکر پول هستند پاک بشه .دم کیروش گرم دیدید چطوری بعضی ها را ازتیم حذف کرد و نتیجه گرفت والیبال ایران هم نیاز به خانه تکانی داره حتی اگه بهترین بازیکن پست خودش باشه.باید دعوت نشه تا .................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
بازی نکنیم بیشتر ابرومون حفظ میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
چراتیمی که قبلا همه رقیب های خودشو شکست داده بود ،پی درپی ازاونها شکست خورد؟؟؟!!!!!درمسابقات قبلی وقتی تیم ایران دوگیم اول را می باخت یا دو دو مساوی میشد ،حتما درادامه ی بازی برنده می شد!ولی دربازی های اخیر هیچ کدام ازانتظارات محقق نشد ومردم وناامید کرد؟؟؟!!!چه حرفهایی پشت پرده ی این شکست هابود؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۹:۴۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
با سلام
هدف و برنامه ی ما از شرکت در این مسابقات چی بود ؟ لطفا فدراسیون پاسخ بده......!!!!!!
کسب نتیجه آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جوان گرایی آیا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینکه سالی یک بار مربی عوض می کنید خوب است یا بد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینکه این همه پول بیت المال رو به این مربی خارجی دادید چه گیرتون آمد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگر مربیان ما مثلا همین آقای پیمان اکبری نمی تونستند این نتایج رو کسب کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا چی گیرتون اومد جز آبروریزی
سوالاتمو اکابری پرسیدم که برای دوستان فدراسیون قابل فهم باشه و بتونن جواب بدن
لطفا جواب بدید تا این همه مردم سر کار رفته در سالن آزادی و پای تلویزیون پاسخی برای هدر دادن وقت شون داشته باشن
دیدیم تیمهای دیگه با جوان گرایی که کردن روسیه، ایتالیا، امریکا و ..... خیلی از ما بهتر بودن
ما چه کردیم؟؟؟؟؟؟
بازیکن داریم 5 دوره است تو لیگ جهانی بازی می کنه اونقدر اعتماد به نفسشو از دست داده که چهره اش زرد می شه موقع سرویس زدن!!!!!!!!!
دو بار دو تا گیم ( گیم سوم با آمریکا و گیم اول با روسیه ) تا پوئن 24 رفتیم با 5و6 اختلاف نهایتا نتونستیم گیمو بگیریم اینها مسئله ی ساده ای نیست پاسخ می خواد کارشناسان جواب ندن مسئولین جواب بدن
تمام تیم ی طرف معنوی نژاد ی طرف اگه این جوان نبود بازی با آرزانتین و لهستان اول رو هم می باختیم باور کنید این بازیکنای ماست رو از تیم بندازین بیرون و 5 تا مثل معنوی نژاد بیارین تا پیرهن تیم ملی براشون احترام و ارزش داشته باشه
یا حق
Iran (Islamic Republic of)
غلامعلی رموی
۰۸:۰۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
با سلام خدمت همه خوانندگان سایت باشگاه خبر نگاران جوان
بنظر من مسابقات لیگ جهانی والیبال نسبت به سال گذشته از کیفیت بالاتر برخوردار نبود و تیمها با آمادگی نسبی در این مسابقات شرکت کرده بودند. علیرغم تبلیغات تیم هایی مثل صربستان، ایتالیا ، لهستان و... از شرایط آرمانی برخوردار نبودند از سویی دیگر تیم ملی کشورمان نیز نه تنها از شرایط مطلوبی بهره نمی برد که تیم بی انگیزه، کم تحرک و پر اشتباه در دفاع و حمله ظاهر می شد. روند کسب امتیاز و از دست دادن آن در تیم نشان داد که تیم از هماهنگی بین بازیکنان و اجرای طرح و نقشه های دفاع و حمله نیز بی بهره است. حضور بازیکنان نا آماده ای مثل امیر غفور، سید محمد موسوی و میلاد عبادی بود و تاکید کادر فنی مبنی بر حضور این افراد نیز از جمله مشکلات تیم تلقی می شود. همچنین کماکان کاپیتان تیم از اصول رفتارهای حرفه در مدیریت خود و تیم در زمین بی بهره است و با اعتراضات مکرر و بی جا بخصوص در بازیهای تهران ، نشان داد که از درک حرفه یک کاپیتان حرفه بی بهره است. کادر فنی در تغییر شیوه های حمله و دفاع تیم در مواقع ضروری برای توقف امتیاز گیری تیم حریف نیز موفق عمل نکردند مجموع این عوامل بعنوان نکات منفی تیم ارزیابی می شود و تنها نکته مثبت تیم ملی را می توان در حضور جوانان با انگیزه و توانمندی مثل معنوی نژاد، رضا قرا و ... دانست که متاسفانه به سبب عدم استفاده بهینه از این پتانسیل باعث گردید که جوانگرایی تیم به شکل مناسبی خود را نشان ندهد. بهرحال روند بازی های تیم ملی در این مسابقات نشان داد که قهرمانان سابق تیم والیبال انگیزه و توانمندی های گذشته را برای حضور در تیم نداشته و لازم است زودتر رییس فدرایسیون کاربلد نسبت به ترمیم نقاط آسیب پذیر و ادامه همکاری با مربی جدید اتخاذ تصمیم کند.
شایان ذکر است این تیم بجای افزایش نشاط اجتماعی و تقویت روحیه مردم در ایام افطار بسان سوهان روح روی اعصاب تماشگران و جامعه عمل کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
پ چتونه؟؟؟؟نون نخوردین مگه؟24به21 رو میبازین؟؟؟؟؟
Germany
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
هر کی بره سید و معروف باید بمونن
Germany
ناشناس
۰۱:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
حالا باختیم..... این چه وضع صحبت کردنه درباره بازیکنامون.اگه بچه ی مدرسه شما از اینا بهتر بازی میکنه خواهر کوچولوی من بهتر از شما صحبت میکنه.می خواستم محترمانه تر نظرم رو بگم ولی با دیدگاه هایی که خوندم.......
بازیکنامون دارن زحمت میکشن.
خسته میشن.مصدومیت هارو تحمل میکنن.چون وطنو دوست دارن. چون با غیرتن.نباید دربارشون اینجوری نظر بدیم
عذر می خوام ببخشیدم قصد ناراحتیتون رو نداشتم اگه به نظرتون بی ادبانه نظرم رو به اشتراک گذاشتم به بزرگواریتون ببخشیدم.
ولی شما هم خودتون رو به جای اونا بزارید.به هر حال اونا دارن زحمت می کشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
شما خودشو ناراحت نکن
والیبال اون بود که توپ رو با دست میزدن از روی یه تور که وسطه رد میکردن ها، اونی که تاس میدازی چیز دیگست، شما برو همونو بازی کن
Iran (Islamic Republic of)
نویسنده
۰۰:۲۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
امشب میرزا جان پور نقش غفور در گند زدن به تیم بخوبی انجام داد و عبادی پور نیز کماکان به گند زدنش ادامه داد باید بازیکن های بهتری به جای اینها بیابند و اینها از تیم ملی خداحافظی کنند. البته جای ظریف هم خیلی خالی بود چون مرندی هم به گند زدنها اضافه شده است
-
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
دقیقااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
آقای داورزنی قبل ازاینکه دور بشه یه فکری برای آینده خودت بکن.مثل تو زیاد دیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
منم تو زمین بودم این نتیجه رو کسب میکردم. حالا فرق من با اونا چیه؟
Netherlands
ناشناس
۰۳:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
من فکر کنم تو بهتر سرویس میزنی تا اینها خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
حیف نون سوخته که بدهی اینا بخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
فقط یه مربی خوب.
Iran (Islamic Republic of)
عادل انزلی چی
۲۲:۰۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
بازم آبروریزی,آقای داورزنی توجه کن خواهشن,
Iran (Islamic Republic of)
sam
۲۱:۴۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
واقعا یاد اسلوبادان کواچ بخیر؛تو تاریخ والیبال رکورد زد و تو لیگ حهانی 2014 رتبه چهارم رو ما کسب کردیم؛ولی معلوم نشد کدوم بی سواد و کم خردی از تیم ملی انداختش بیرون؛یاد اون روز های خوش بخیر....
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۱:۴۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
ایکاش تیم والیبال مدرسه ما رو میبردین ! از اینا بهتر بازی میکردن ! خویه لااقل یه تیم از تماشاگران تو مسابقات نیست اگه بازی میکردن شاید به اونا هم میباختن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
ای خااااااک
-
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
واقعا خااااااااااااااااااااک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
دستشون دردنکنه این تیمی که من دیدم به نونهالان روسیه هم میباخت.چه برسه به تیم ملی روسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
آقا چندتا گوسفند بگیرین بدین این بازیکنا بچرنونن دیگه
شاید این کارو بهتر بلد باشن
Netherlands
ناشناس
۰۳:۰۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
این بازیکن ها انقدر بی انگیزه هستن اگه گوسفند رو دستشون بدیم هم همه رو خوراک گرگها میکنند
تیمی که یک سرویس زدن بلد نیست تیم والیبال نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
تو وهله اول بایدانگیزه ی بازیکنای جوونی مثل غفور.عبادی پور.میرزاجانپور که تو تیم ملی هستنو برگردونن بهد به فکر اوردن بازیکن با انگیزه از تیم جوانان و ...باشن.کشورای دیگه بازیکناشون تا 40سالگی بازی میکنن اونم قوی وبا انگیزه حالا تیم ماکه انقد جوونای با کیفیت داره ضعیف ظاهرمیشن.واین تقصیر عملکردضعیف تر کادرفنی وسرمربیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
فراموش نکنیم غفورتو مسابقات قبلی در اکثر بازی هابه عنوان امتیاز آورترین بازیکن انتخاب میشد معروف بهترین پاسور وموسوی بهترین مدافع جهان بودن قائمی و عبادی پور بهترین دریافت کننده و این بازیکناتو لیگ برتر95عالی بازی کردن ولی الآن همشون ضعیف ظاهرشدن.وقتی تویه تیم فقط یکی یا دوتا از بازیکنابد باشن میشه بد بودنشونوگردن خودشون انداخت ولی وقتی هر6نفرتوی تیم ضعیفن وحتی ذخیره هاشونم نمیتونن حاشیه امن باشن دیگه تقصیربازیکنا نیس.مقصرکادر فنی وسرمربین که انگیزه واعتمادبه نفس لازمو به بازیکنا نمیدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
بقیه تیم ها خوشحالند با تیم ملی ایران بازی دارن. هر روز در زمان کوتاه تر شکست می خوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
خدایی دمشون گرم..خیلی خوب بازی کردن فقط آخرشو خراب کردن
Netherlands
ناشناس
۰۳:۰۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
از بچه های تیم ملی هستی :))
خخخخخخخخخخخخخ منفی هاتو بشمار
یک تیم بی برنامه و از قبل باخته بود وقتی تو زمین بود شادبی نداشت و روح و غیرت و جنگندگی دیده نشد
آخرین اخبار