علیرضا سروری گفت: روند اجرایی پروژه زیرگذر تقاطع رسالت 28 فروردین سال جاری آغاز شده و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی 56 درصدی است که بسیار مطلوب ارزیابی می شود.

پیشرفت 56 درصدی پروژه زیرگذر تقاطع رسالتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;علیرضا سروری  معاون شهردار ایلام گفت: یکی از مهمترین و کاربردی ترین پروژه های شهری ایلام، احداث زیرگذر رسالت است که علاوه بر کاهش بار ترافیکی می تواند به خیابان های باریک و قدیمی این شهر رنگ و بویی تازه دهد.

علیرضا سروری افزود: روند اجرایی این پروژه 28 فروردین سال جاری آغاز شده و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی 56 درصدی است که بسیار مطلوب ارزیابی می شود.
وی ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آبگرفتگی اتخاذ و حتی پیش بینی های لازم برای مقابله با سیل و بارندگی شدید نیز انجام گرفته است ، مردم اطمینان خاطر داشته باشند مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سروری گفت: حتی در همه شهر ایلام شهرداری پیش بینی های لازم را از یک ماه قبل انجام داده و اکنون کار لایروبی سیل بندها و مسیل ها در سطح شهر در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: انتظار داریم منابع طبیعی استان نیز سیل بندهای دره ارغوان و شمال شهر را قبل از آغاز بارندگی لایروبی کند تا آب این مناطق با تاخیر وارد شهر شده و سیل ایجاد نشود.

 

 

انتهای پیام/با

پروژه زیرگذر رسالت و خطر بروز سیلاب در ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.