سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه اندازی مجتمع آموزشی علوم پزشکی، گفت: هدف اصلی از تاسیس و راه اندازی این مجتمع رفاه حال کارکنان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛دکتر اورنگ ایلامی ضمن قدردانی از همکاری اداره کل آموزش و پرورش جهت تسریع در روند صدور مجوز احداث مجتمع آموزشی علوم پزشکی تاکید کرد: هدف اصلی از تاسیس و راه اندازی این مجتمع رفاه حال کارکنان این دانشگاه است.

وی با تاکید بر تسریع در روند اجرای موضوع، انجام امور را برعهده معاونت اجتماعی دانشگاه قرار داده و خاطر نشان کرد: با همکاری و هماهنگی مضاعف این معاونت با اداره کل آموزش و پرورش امیدواریم در کمترین بازه زمانی ممکن به نتیجه مطلوب برسیم.

در ادامه مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان این گام دانشگاه علوم پزشکی را در راستای تعلیم و تربیت فرزندان کارکنان مجموعه علوم پزشکی و توجه به رفاه حال کارکنان آن مجموعه و ارتقاء سطح آموزش استان موثر دانسته و اذعان داشت: در راستای پیشبرد این هدف همکاری و مساعدت لازم را انجام خواهند داد.

احداث و راه اندازی مجتمع آموزشی علوم پزشکی از اولویتهای کاری دکتر ایلامی است، که فعالیتهای آن با محوریت معاونت اجتماعی دانشگاه از اوایل سال جاری آغاز شده و در این مدت مجوز اولیه احداث آن صادر شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.