سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران در راه‌های برون شهری استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ محمد حیدری گفت: به منظور کنترل و کاهش تخلفاتی که منجر به وقوع حوادث می شود اجرای طرح تشدید برخورد، با اولویت برخورد با تخلفات حادثه ساز مانند انجام حرکات نمایشی، عدم استفاده از کلاه ایمنی و حمل سرنشین طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران در راه‌های برون شهری استان از روز گذشته به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: حدود چهار درصد از تصادفات در راه‌های برون شهری استان را موتورسیکلت سواران رقم می‌زنند و یا قربانی تخلفات دیگران می‌شوند، از همین رو ضروری به نظر رسید، این طرح در سطح راه‌های استان به صورت وبژه به مدت یک هفته اجرایی شود.


سرهنگ حیدری بیان کرد: با شروع فصل تابستان استفاده از موتور سیکلت در میان مردم به ویژه از سوی کشاورزان برای تردد به مزارع افزایش می‌یابد، که در این تردد‌ها کمتر از کلاه ایمنی استفاده می‌شود و بعضاٌ نیز سرنشینان اضافه به همراه دارند، لذا در صورت بروز هرگونه حادثه صدمات جبران ناپذیری به راکب و ترک نشینان آن وارد می‌شود.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.