سرمربی تیم فوتبال کارگری کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر خوزستان گفت: به پاس خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس به میدان نرفتیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمدامین طرفیان سرمربی تیم فوتبال کارگری کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر خوزستان اظهار کرد: مسابقات به لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی برگزار شد ولی بچه های ما با اقتدار هر چه تمام در این رقابت ها حاضر شدند و حریفان خود را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال کارگری کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر خوزستان با اشاره به این که قبل از اعزام به مسابقات حدود 3 ماه روزانه تمرینات سختی انجام دادیم افزود: برای قهرمانی به این مسابقات پا نهادیم و قطعا اگر این اتفاق برای ما رخ نمی داد اکنون با مدال طلا به خانه بر می گشتیم اگر چه حرکتی که بچه ها انجام دادن دست کمی از مدال طلا نداشت.

وی در ادامه به بازی های تیمش در این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: در بازی اول خود تیم قدرتمند فرانسه و مدعی کسب عنوان قهرمانی را در یک بازی نزدیک شکست دادیم.

وی گفت: همچنین در بازی دوم مقابل مکزیک صف آرایی کردیم که به راحتی این تیم را پشت سر گذاشتیم و به مرحله نیمه نهایی صعود کردیم.

طرفیان بیان کرد: پس از شکست این دو حریف قدر همه ایران را شانس قهرمانی می دانستند و حتی تیم دوم ایران پیشاپیش قهرمانی ما را تبریک گفت اما در عین ناباوری قرعه ما به رژیم اشغالگر قدس خورد و تصمیم گرفتیم مقابل این تیم به میدان نرویم.

وی با بیان این که ارزش ها و آرمان های نظام بالاتر از آن است که بخواهیم با یک مدال آن را عوض کنیم افزود: قطعا مردم نیز این حرکت ما را تحسین می کنند.

در ادامه حاجی عبدل زاده مدیر تیم کارگری کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر گفت: اگرچه می توانستیم به راحتی رژیم اشغالگر قدس را شکست دهیم اما چون آن ها را به رسمیت نمی شناسیم حاضر به بازی مقابل آن ها نشدیم.

وی عنوان کرد: بچه های ما در این مسابقات به خوبی ظاهر شدند و حریفان قدرتمندشان را یکی پس از دیگری شکست دادند اما به واقع حفظ ارزش های ملی و انقلابی ما مهمتر بود لذا مقابل این تیم به میدان نرفتیم.

وی گفت: با این حرکت پیام ایران و انقلاب اسلامی را به دنیا می رسانیم که مدافع ملت مظلوم فلسطین هستیم و همان طور که سیاست های نظام رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم ورزش آن ها را هم به رسمیت نمی شناسیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.