در طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه کتاب برخی از ناشران را از قلم انداختند.

در طرح‌های عیدانه برخی ناشران فراموش شدندمحمد عزیزی، مدیر مسئول انتشارات روزگار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه کتاب گفت: تاکنون که دو سال از اجرای طرح‌های عیدانه، پاییزه و تابستانه کتاب می‌گذرد کسی سراغ ما به عنوان ناشر نیامده است. مسئله این است که ناشران شرکت‌کننده در این طرح یا گزینشی هستند یا اینکه در این خصوص به ما اطلاع‌رسانی نشده است. با اینکه در زمینه فروشگاه و کتاب ما هر دو را در اختیار داریم در این طرح‌ها برخی از ناشران را از قلم انداختند.

 

وی افزود: در حال حاضر در طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه کتاب به برخی کتابفروشی‌ها مراجعه می‌کنند. این کار فی‌النفسه خوب است و تأثیراتی در بازار نشر داشته است اما ظاهرا شامل همه کتابفروشی‌ها و انتشاراتی‌ها نمی‌شود.

 

مدیرمسئول انتشارات روزگار در خصوص کتابش اظهار داشت: هم‌اکنون در حال نگارش کتابی بر اساس خاطرات خودم هستم. در این کتاب خاطرات خودم از سال‌های قبل از انقلاب را به سفارش موزه عبرت به رشته تحریر درمی‌آورم. این کتاب با عنوان «فردا همیشه است» توسط همین موزه منتشر خواهد شد.

 

گفتنی است؛ هم‌اکنون این کتاب مراحل نگارش خود را طی می‌کند و به مرحله انتشار نرسیده است.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.