پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فوتبال ورزش پولسازی است و می تواند درآمدزایی کند، به شرط حمایت دولت، واگذاری این رشته به بخش خصوصی با موفقیت انجام می شود.

رضا عنایتی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ورودش به عرصه مربیگری فوتبال اظهار کرد: من اخیرا در یک کلاس مربیگری شرکت کردم و توانستم مدرک B آسیا را کسب کنم و امیدوارم در ماه های آینده موفق به کسب مدرک A آسیا شوم تا با دانش خوبی وارد عرصه مربیگری شوم.

 وی با اشاره به پیش بینی اش از رقابت های فصل آینده لیگ برتر گفت: در نقل و انتقالات امسال ستاره های فوتبال کشورمان در تیم های مختلف پخش شده اند و به نظر می رسد در رقابت های فصل آینده(لیگ هفدهم) شاهد لیگ پویاتری نسبت به فصل قبل خواهیم بود. ادغام بازیکنان جوان و باتجربه در یک تیم می تواند باعث رشد آن تیم شود.

مهاجم فصل گذشته تیم صبای قم با انتقاد از بی توجهی باشگاه ها به فوتبال پایه تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر هیچ برنامه ای برای توسعه فوتبال پایه در کشور ما وجود ندارد و این مسئله برای آینده فوتبال ایران خطرناک است. باید تمام باشگاه های لیگ را ملزم به داشتن تیم های پایه کنیم تا در سال های بعد فوتبالمان دچار مشکل نشود.

 عنایتی در مورد افزایش ناگهانی قیمت برخی از بازیکنان عنوان کرد: با توجه به نبود برنامه مشخص در باشگاه ها و توجه نکردن به فوتبال پایه، مدیران باشگاه ها تنها به فکر جذب ستاره های سایر تیم ها هستند و این بازیکنان نیز با داشتن یک مدیر برنامه ناگهان قیمت خود را از صد یا دویست میلیون تومان تا مرز یک میلیارد افزایش می دهند.

 وی افزود: باید مدیرعامل هر باشگاه برنامه ای حداقل پنج ساله برای اداره آن مجموعه داشته باشد تا پس از پایان دوران مدیریتش نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد و بگوید که چه میزان توانسته است درآمدزایی کند.

عنایتی در پایان درباره ضرورت واگذاری فوتبال به بخش خصوصی گفت: دولت باید فوتبال را به بخش خصوصی واگذار کند و تنها نقش نظارتی داشته باشد. فوتبال ورزش پولسازی است که می تواند خودش را به خوبی اداره کند اگر در سه سال اول خصوصی شدن باشگاه ها، دولت نیز به آنها کمک کند، پروژه خصوصی سازی فوتبال با موفقیت انجام می شود.

 

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
کجاس ابومسلم استیل آذین داماش پیام از دولت کاری بر نمیاد از بخش خصوصی انتظاری نیست.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
پسراش خرج دارن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
لابد تو هم میشی پیمانکار کل فوتبال.خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۴:۳۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
چشم حتما میگیم بهشون
آخرین اخبار