جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه مشارکت مردمی اولویت برنامه‌های هفته نیروی انتظامی است گفت:محور و تمرکز برنامه‌های ما ارتباط با مردم و مشارکت مردمی است.

مشارکت مردمی اولویت برنامه های هفته نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:سرهنگ حسن کاظمی در جلسه پرسش و پاسخ مردمی در مسجد مقدس صاحب الزمان(عج) ایلام گفت: شعاری که امسال برای هفته ناجا در نظر گرفته شده پلیس مقتدر امین مردم است که برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار پر محتوایی است.

وی اظهار کرد:بحث اقتدار و امین بودن مردم در این شعار این است که اقتدار فقط داشتن سلاح و زور بازو نیست و در برهه کنونی فارغ از این موضوعات است.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه اقتدار، جز لاینفک نیاز نیروی انتظامی و نیروهای مسلح است، افزود: بخشی از اقتدار امروز کشور مرهون همراهی مشارکت و پشتیبانی مردم از پلیس است.

وی ادامه داد: به پشتوانه مردم است که ما با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کنیم و همکاران ما شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا امنیت پایدار در جامعه حفظ شود.

سرهنگ کاظمی یادآور شد : بر خلاف تصور بعضی ها که می گویند امنیت، را نیروی انتظامی تامین می کند، بایستی گفت، ایجاد امنیت توسط آمی مردم شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه امین بودن پلیس برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است بیان کرد: معظم له، همیشه توصیه می‌کنند که پلیس امانتداری را سرلوحه کار و مأموریت خود قرار دهد.

انتهای پیام/ د

صحبت های جانشین انتظامی استان ایلام در جلسه پرسش و پاسخ مردمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.