استاندار ایلام بر ضرورت حضور گسترده تر مسئولان در بین مردم تاکید کرد و گفت: فرمانداران با جدیت، اخلاص و صداقت بین مردم حضور یابند و با شفاف سازی مسائل، پاسخگوی سئوالات مردم باشند.

ضرورت حضور گسترده تر مسئولان در بین مردم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:قاسم سلیمانی دشتکی  در همایش فرمانداران استان عنوان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن جنگ روانی و اقتصادی بسیار شدیدی علیه ما راه انداخته است و فرمانداران نیز بایستی برنامه هایی برای مقابله با این شرایط در نظر داشته باشند.

وی اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی مسائل بسیاری چون جنگ، ترور، تحریم ها و دشمنی به ملت و کشور تحمیل شده است ولی هیچ گاه بدین صورت جنگ روانی در کشور وجود نداشته است.

استاندار ایلام با اشاره به سابقه تحریم ها و فشارها بر کشور بیان کرد: همین شرایط کنونی در اواخر دولت دهم وجود داشت و چندین قطعنامه خیلی شدید برای ما صادر کردند که یکی از آنها ما را به ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل فرستاد و در یک قدمی جنگ قرار داد.

سلیمانی دشتکی افزود: در آن زمان همه اعضای شورای امنیت با آمریکا همراه بودند اما با شرایط ذکر شده هیچ اتفاقی نیفتاد، امروز نیز علی رغم جنگ روانی شدیدی که علیه ما راه انداخته اند باز به سلامت بر شرایط غلبه خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که بیشتر مشکلات کشور جنگ روانی است تا مشکلات امنیتی، یادآورشد: حضور در میان مردم و مدیریت بزرگان و مسئولان در سطح شهرستان ها از جمله کارهایی است که فرمانداران برای تسلط بر اوضاع می توانند انجام دهند.

انتهای پیام/ د

صحبت های استاندار ایلام  در همایش فرمانداران

برچسب ها: استانداری ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.