کرمانشاه؛

کشف 3 تُن "دستمال کاغذی" غیربهداشتی در یک کارگاه خانگی

مدیر نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کشف بیش از سه تُن دستمال کاغذی غیربهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛شهریار مستوفی مدیر نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در پی گزارش مردمی از فعالیت یک کارگاه غیرمجاز تولید دستمال کاغذی در منزلی مسکونی در کرمانشاه، کارشناسان این معاونت به محل اعزام شدند، اما صاحب منزل از ورود آنها خودداری کرد.

وی افزود: با دریافت دستور دادستانی و استفاده از قوه قهریه کارشناسان وارد منزل مسکونی شده و با حجم انبوهی از دستمال کاغذی که به صورت کاملا غیربهداشتی تولید شده بود، مواجه شدند.

مستوفی با بیان اینکه باید ارزیابی دقیقی از حجم کشفیات صورت گیرد، برآورد کرد بیش از سه تن دستمال کاغذی غیربهداشتی در این منزل مسکونی کشف و توقیف شده باشد.

این مسئول تصریح کرد: فرد متخلف که چند کارگر را هم برای تولید این حجم دستمال کاغذی به کار گرفته بود، طبقه پایین منزل مسکونی خود را به یک کارگاه تولید دستمال کاغذی با استفاده از دستگاه‌های کاملا غیربهداشتی و در شرایط ناسالم تبدیل کرده بود.

مستوفی افزود: از طرفی این فرد متخلف جلد و بسته بندی بیش از 25 برند دستمال کاغذی را جعل کرده و محصولات خود را در آنها قرار داده و به فروش می‌رساند.

وی تصریح کرد: این فرد هم اکنون تحویل مراجع قضایی شده و محموله کشف شده نیز در حال انتقال به محل مطمئنی است تا زمانی که مراحل قانونی طی شده و در خصوص آن تصمیم گیری شود.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شکوفه
۲۱:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر کسی که بازندگی مردم بازی میکنن و زن و بچه های مردم رو مریض میکنن