فرماندار، معاونین و بخشداران شهرستان کرمانشاه مردم را برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  در این بیانیه آمده است.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

فلسطین مهبط وحی انبیا و مهد ادیان الهی و آموزه های سرتاسر رحمت و مهربانی است.

فلسطین بخشی از تاریخ اعتقادی و فرهنگی امت و قلب تپنده اسلام و قبله اول مسلمانان است که دیر سالی است شیاطین صهیونیست در آن خرمنی از آتش قهر و جهالت انباشته اند تا ریشه درخت توحید را در آنجا بسوزانند.

روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسان های حقیقت طلب و عدالت خواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.

شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام برائت و ابراز انزجار از دولت های متجاوزی است که دهه هاست حقوق مظلومین و ستمدیدگان فلسطین و حرمت قدس شریف را نادیده گرفته و هر روز بر دامنه تجاوز و ظلم خود می افزایند.

در برهه کنونی که نقاب نفاق از چهره برخی مرتجعان منطقه ای برداشته شده، ضرورت دارد که قاطبه مسلمانان همدل و هم صدا در سراسر عالم یک بار دیگر و بلندتر از همیشه آرمان فلسطین را فریاد کنند و به نظام سلطه حاکم بر جهان گوشزد کنند که تلاش های مذبوحانه آنان برای محو آرمان فلسطین بیش از هر زمان دیگری در آستانه فرو ریختن و نابودی است.

از آحاد امت اسلامی و خداجوی شهرستان کرمانشاه دعوت می شود دست در دست هم با اراده ای راسخ، خشم خود را از دشمنان ظالم و بی عدالت نشان دهند و پس از یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه 2/4/96 ساعت 11 صبح مقابل مسجد مرحوم معتضدی تا مسجد جامع،  بار دیگر با آرمان های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بیعت کنند، تا استکبار جهانی بداند که مساله فلسطین مساله اول عالم اسلام است.

و من الله توفیق

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.