نیلی احمد آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

روز «قدس» روز مبارزه ملت ها در برابر ابر قدرت ها است

رئیس دانشگاه تهران گفت: روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مبارزه ملت‌ها در برابر ابرقدرت‌ها است.

روز «قدس» روز مبارزه ملت ها در برابر ابر قدرت ها استمحمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: دانشگاه ها همیشه مظهر مبارزه با ظلم و استکبار بوده اند و طبیعی است که تمامی دانشگاهیان اعم از دانشجو، اساتید، کارمندان و همه کسانی که مورد ظلم و تجاوز واقع شده اند همیشه همراهی و همدردی خود را با مظلومان نشان دهند.

رئیس دانشگاه تهران تصریح کرد: مردم مظلوم فلسطین هم یکی از نمونه های بارز مردمی هستند که در طول تاریخ معاصر مورد تجاوز قرار گرفته و از حقوق خود محروم مانده اند.

نیلی با بیا اینکه ذات دانشگاه مبارزه با ظلم و استکبار است و ایجاب می کند که از حقوق مردم مظلوم دفاع کند، مطرح کرد: این دفاع می تواند به اشکال مختلف در قالب صحبت، سخنرانی، راهپیمایی و ... باشد و مردم به شکل عملی پشتیبانی خود را از مردم فلسطین ابراز و مراتب انزجار خود را بیان کنند.

وی تاکید کرد: روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مبارزه ملت‌ها در برابر ابرقدرت‌ها است.

رئیس دانشگاه تهران یادآور شد: بدون شک حضور پر شکوه ملت های مسلمان در روز قدس رژیم غاصب صهیونیست را بیش از هر زمان دیگر رسوا خواهد کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار