در آستانه روز جهانی قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این اطلاعیه آمده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به عنوان روز جهانی قدس توسط امام خمینی(ره) نامگذاری شده است اکنون به اهداف مشترک و صدایی واحد در جهان اسلام در مقابل کفر و ظلم و ستم مبدل گشته، اهدافی که تا آزادی نهائی قدس شریف قبله اول مسلمین جهان ادامه دارد. و به فرموده مقام معظم رهبری مسئله قدس مسئله جهانی، بین المللی و حقوق بشری است.

در این اطلاعیه آمده است: اکنون که رژیم صهیونیستی با همدستی کشورهای مرتجع عربی به سردمداری استکبار جهانی، در کشورهای اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ایران دست به ترور و خشونت های خونین می زند ملت آزاده جهان و ایران اسلامی در روز قدس پاسخ دندان شکن و کوبنده به آنان داده و نشان خواهند داد که اینگونه ترقه بازی ها هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران وارد نمی کند.

براین اساس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از عموم مردم مؤمن و روزه دار و همیشه در صحنه دعوت می کند تا با حضور طوفانی یکبار دیگر نهایت خشم و تنفر و انزجار خویش را از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی اعلام کرده و ضمن حمایت از مردم بی پناه و مظلوم فلسطین، وفاداری خود را به آرمانهای والای شهدا و امام راحل(ره) به نمایش بگذارند.

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.