رئیس کل دادگستری لرستان گفت: امروزه برای تربیت نسل جوان و نهادینه کردن اخلاق می‌توان از قالب‌های هنری نظیر کتاب‌های رمان، تئاتر، سینما و رسانه استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جعفر بدری ظهر امروز در آیین تجلیل از مولفان کتاب که در خرم آباد برگزار شد، گفت: برای نویسندگی و تحقیق باید از روش‌های جدید استفاده کرد تا بتوان با مخاطب ارتباط بیشتری برقرار نمود.

وی با بیان اینکه کتاب‌های رمان بیشترین مخاطب را دارند افزود: از این باید ظرفیت جهت نهادینه کردن ارزش‌های اخلاقی به جامعه استفاده کرد.

استفاده از قالب‌های هنری برای تربیت نسل جوان

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه هر کسی که اندیشه دارد و صاحب قلم است می‌تواند به مردم خدمت کند، عنوان کرد: آثار کتاب نویسی در طول دراز مدت نمایان می‌شود.

بدری با بیان اینکه کتاب نویسان دارای قانون مولفین هستد و حق و حقوقی دارند، خاطر نشان کرد: امروزه کتاب نویسی نسبت به زمان‌های قدیم بسیار راحت‌تر است چراکه منابع معتبری در اینترنت وجود دارد و از ظرفیت کتابخانه‌ها و سایر مراجع علمی می‌توان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بایستی جوانان و نوجوانانمان را به کتاب و کتابخوانی سوق بدهیم، افزود: علاوه بر کتاب از ظرفیت‌های دیگری هم همانند رسانه‌ها سمعی بصری و سایر برنامه‌های فضای مجازی و ... باید بهره لازم را ببریم.

رئیس کل دادگستری استان لرستان با بیان اینکه امروزه نسل جوان ما با موعظه جذب نمی‌شوند، گفت: امروزه از روش‌هایی همانند کتاب‌های رمان، تئاتر، سینما رسانه با این‌گونه ظرفیت‌ها باید جوانانمان را جذب کنیم و نهادینه کردن اخلاق را با این روش‌ها انجام دهیم.

انتهای پیام/د

تربیت نسل جوان با استفاده از قالب‌های هنری انجام شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.