فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار علی محمد اکبری با اشاره به حساسیت شرایط زمانی و ائتلاف جهانی صهیونیسم و استکبار برای اسلام هراسی، مقابله با ارزش‌های اسلامی و ایجاد نفاق و تفرقه بین امت اسلام تأکید کرد: حضور ملت‌های مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس باید از سال‌های گذشته باشکوه‌تر باشد.

وی با بیان اهمیت بیت المقدس به عنوان نخستین قبله مسلمانان افزود: تدبیر داهیانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، زمینه ساز اتحاد و همبستگی مسلمانان و جلوگیری از فراموشی مسئله فلسطین به عنوان اصلی‌ترین مسئله جهان اسلام شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روز جهانی قدس، روز وحدت مستضعفان و مظلومان جهان برابر مستکبران و ظالمان، و روز مقابله حق با باطل و مظلوم با ظالم ‌می‌باشد.

اکبری اضافه کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری؛ شمارش معکوس برای نابودی و محو غده سرطانی و رژیم غاصب کودک کش صهیونیستی از صفحه روزگار آغاز شده است.

وی، از آحاد مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری و بسیجیان و رزمندگان و پیشکسوتان عرصه ایثار و جهاد خواست در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس با شکوه و صلابت حضور داشته باشند.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۱ صبح امروز جمعه ۲ تیرماه ۹۶ برابر با ۲۸ رمضان المبارک ۱۴۳۸ هجری قمری در ۱۷۳ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار