عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:گروه تروریستی تکفیری توطئه ای علیه اسلام ناب محمدی از سوی رژیم صهیونیستی، آمریکا و آل سعود است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حسین مظفر، در جمع مردم روزه دار و ولایتمدارسنندج در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این گروه تروریستی آلت قتل چپاولگرانی است که رسیدن به سلطه گری در جهان اندیشه دیگری در ذهن ندارند.

وی افزود: گروه تکفیری و تروریستی داعش ساخته مثلث صهیونیستی شامل رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و آل سعود است.

به گفته وی، شلیک قهرمانانه 6 موشک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر فرماندهی داعش در کشور سوریه در راستای اهداف مقدس انقلاب اسلامی برای مبارزه با استکبار و صهیونیست انجام گرفته و نشان دهنده این است که نیروهای انقلاب اسلامی ایران همیشه آماده جانفشانی برای حفظ آرمان های دین اسلام هستند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه صهیونیست تحریفی از شریعت یهود بوده وهدف هایی غیر از تعلیمات این دین دارد افزود: این آیین تحریف شده با کمک انگلیس و آمریکا و با حمایت های رژیم آل سعود و برخی حکومت های به ظاهر اسلامی از 100 سال قبل تفکر تشکیل دولت یهود را در سرزمین اشغالی فلسطین داشته اند تا بتوانند اهداف غیر انسانی خود عملی سازند.
مظفر ادامه داد: هم اکنون 68 سال از عملی شدن اشغال سرزمین مقدسی سپری می شود که این مکان برای بسیاری از ادیان از جمله اسلام، مسیح و یهود دارای ارزش مذهبی است که رژیم صهیونیستی به دنبال اشغال این سرزمین و مصادره آن به نام خود است.
وی گفت: حفظ بیت المقدس، مبارزه با سلطه استکبار و رژیم صهیونیستی برجهان، نژادپرستی صهیونیست ها و حفظ موقعیت سوق الجیشی سرزمین مقدس قدس به عنوان قلب امت اسلامی از دلایل تشکیل روز جهانی قدس و آغاز مبارزه ها آزادیخواهان جهان در برابر رژیم صهیونیستی است.
به گفته وی، با توجه به اهدف نامگذاری اخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، بسیاری از مسلمانان جهان امروز خشم و انزجار خود را علیه رژیم صهیونیستی به نمایش می گذارند.
وی افزود: این حضور نشان از وحدت امت اسلامی برای تحقق آرمان های آزادی سرزمین های اشغالی و نهادینه شدن این مبارزه در ذهن جامعه جهانی است.
مردم روزه دار و مومن شهرستان های مختلف استان کردستان درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده و سردادن فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خودر را ازمردم مظلوم فلسطین وبیعت با امام (ره) نشان دادند.

 انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار